سرویس: اخبار شهرستان 14:27 - سه شنبه 28 آذر 1396

رئیس اوقاف و امور بخش کوهپایه:

برای رفع مشکلات مردم کوهپایه از پتانسیل وقف استفاده کنیم

رئیس اوقاف و امور بخش کوهپایه، گفت: وظیفه ماست که از تمام پتانسیل وقف در بخش کوهپایه به منظور رفع مشکلات مردم و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، اولین نشست مشترک ادارات ثبت اسناد، بنیاد مسکن و اوقاف و امور خیریه کوهپایه برگزار شد.

این نشست با حضور فقیهی نیا ریاست بنیاد مسکن شهرستان اصفهان و رؤسا و کارشناسان سه اداره در محل اداره و امور خیریه بخش کوهپایه انجام گرفت.

در حاشیه این نشست حجت الاسلام سید علی طباطبایی، رئیس اوقاف و امور بخش کوهپایه در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق، اظهار کرد: در گذشته خیرین و انسان‌ هایی که با اینده‌ نگری، آن چیزی را که با دشواری به دست آورده بودند با وقف به یک صدقه جاریه تبدیل کرده و از خود به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: وظیفه ماست که از تمام پتانسیل وقف در بخش کوهپایه به منظور رفع مشکلات مردم و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌ هایی که بهره‌ وری موقوفات را بالاتر می برد و نیاز و اهمیت آن امروز بیش تر پیش احساس می شود، سند دار کردن موقوفات است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه بخش کوهپایه به جد دنبال می شود.

رئیس اوقاف و امور بخش کوهپایه، خاطرنشان کرد: در این جلسه تسریع در اخذ سند موقوفات و بقاع متبرکه بررسی و پیرامون آن گفتگو شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.