اصفهان شرق

برگزاری جلسه پیگیری مشکلات بازنشستگان شهر کوهپایه برگزار شد

کدخبر: 154483
1396/09/26 در ساعت 20:02

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، عصر امروز جلسه ای برای پیگیری مشکلات بازنشستگان شهر کوهپایه توام با همفکری‌ و تبادل نظرات با حضور رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان، شهردار و عضو شورای شهر کوهپایه و نمایندگان بازنشستگان کوهپایه برگزار شد.

در حاشیه این جلسه علیرضا میری در گفت‌وگو با اصفهان شرق اظهار کرد: بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی مطرح است و با توجه به تعداد قابل توجه بازنشستگان شهر کوهپایه؛ توجه تمامی ارگان‌ها به این قشر را می طلبد.

عضو شورای شهر کوهپایه افزود: شورای شهر کوهپایه با صحبت‌هایی که با بازنشستگان شهر انجام داده است به مشکلات و انتظارات آن‌ها اگاه هست و در بسیاری از این موارد پیگیری‌های خود را اغاز کرده است.

وی با اشاره به انتخابات کانون بازنشستگان در دهم دی افزود: انتظار می رود حضور بازنشتگان شهر کوهپایه در این انتخابات پر رنگ بوده و شورای شهر نیز اقدامات لازم برای این حضور را انجام خواهد داد.

میری تاکید کرد: مسئولان باید مساعدت در جهت بهبود امور بازنشستگان را وظیفه خود دانسته و توجه کافی به این قشر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قشر بازنشسته از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: بازنشسته پس از سال ها کار سازمانی از ادامه خدمت معاف شده اند و حال شایسته توجه بیشتری هستند و نباید امور جاری این عزیزان با مشکلات مواجه شود.

یکی از بازنشستگان در این جلسه با اشاره به اینکه در دوره بازنشستگی خرج و دخل با هم همخوانی ندارد، گفت: مشکلات بازنشستگان باید بررسی شود و مسئولان کشوری در طرح برنامه ها باید با رصد مشکلات این قشر، به اجرای برنامه های طویل المدت به نفع این قشر آسیب پذیر اقدام کنند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی