سرویس: اخبار شهرستان 19:38 - یکشنبه 26 آذر 1396

رئیس شورای شهر کوهپایه مطرح کرد:

انتظار مسئولان از رئیس اداره ورزش کوهپایه بکارگیری تخصص کافی نسبت به امور جوانان است

ضیایی رئیس شورای شهر کوهپایه گفت: باید با نگاه ویژه به امر ورزش، بازی و تفریحات سالم و فراهم کردن زمینه‌های لازم و استفاده بهینه از امکانات موجود و از همه مهمتر وجود مدیر فعال و کارآمد بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، عصر امروز مراسم معارفه هادی آقا بابایی بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهر کوهپایه در محل بخشداری کوهپایه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم قوام الدین ضیایی اظهار کرد: با عنایت به اثرات بسیار ارزشمند ورزش بر ابعاد روحی و جسمی و قوای عقلانی انسان و نهایت سلامت آحاد افراد اجتماع چه از نظر ایجاد توانمندی‌های خاص اعم از سلامت جسمی و بالابردن روحیه از نظر نشاط و تعامل فرد با محیط‌های پیرامونی و همینطور قدرت ذهنی اهمیت ورزش اشکار است.

وی افزود: باید با نگاه ویژه به امر ورزش، بازی و تفریحات سالم و فراهم کردن زمینه‌های لازم و استفاده بهینه از امکانات موجود و از همه مهمتر وجود مدیر فعال و کارآمد که اندیشه هر شهروندی را با این نگاه که سلامت آحاد، سلامت جامعه را به همراه خواهد آورد را عجین می سازد.

رئیس شورای شهر کوهپایه با اشاره به اهمیت و اولیت برنامه ریزی در ورزش تصریح کرد: انتظار شورا از مدیریت جدید این است که بتواند در کوتاه مدت با تخصص نسبت به استفاده کامل از امکانات موجود با برنامه ریزی مطلوب هم در ارتقا سطح ورزش شهر و منطقه گامی چشمگیر برداشته و هم نسبت به سلامت جامعه که اثرات حتمی ورزش است در دراز مدت اثری ماندگار از خود بجا گذارد.

ضیایی خاطرنشان کرد: شورا در موضوع برطرف نمودن کاستی‌ها و امکانات نیز قول مساعد خود را بنا به رسالت فعالیت فرهنگی عملی خواهد نمود.

به گزارش اصفهان شرق، وی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در اداره ورزش و جوانان شهر کوهپایه حضور خواهد داشت.

گوشه ای از وظایف اداره ورزش و جوانان:

تلاش در فراهم آوردن بستر رشد تعالی، شادی و نشاط، فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد جامعه و نسل جوان

تلاش در راستای تحقق اخلاق اسلامی در ورزش و تربیت جوانان

تلاش در توسعه ورزش و پرورش نیروی بدنی و تقویت روحیه سالم

اجرای برنامه های توسعه کمی و کیفی ورزش

ایجاد زمینه های مناسب جهت گسترش ورزش و تفریحات سالم در روستاها و مناطق

تعامل با هیأتهای ورزشی و تشکیل جلسات منظم به منظور برنامه ریزی و پیشنهاد طرحهای مؤثر برای رشد و توسعه ورزش در شهر

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.