سرویس: اجتماعی 15:10 - یکشنبه 26 آذر 1396

با وجود اعلام آمادگی استاندار اصفهان

مراحل درمان دختربچه فداکار در کرمانشاه طی می‌شود

با وجود اعلام آمادگی استاندار اصفهان جهت طی مراحل درمان «هانیه» دختر بچه فداکار سرپل ذهابی در اصفهان، او و خانواده‌اش ترجیح دادند مراحل درمان را در کرمانشاه طی کنند.

به گزارش اصفهان شرق،  حمیدرضا سعیدی پزشک معالج «هانیه» دختر بچه فداکار سرپل ذهابی که در راه نجات خواهر خردسالش دچار ضایعه نخاعی شده بود، از بازگشت توان به پاهای هانیه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون یک عمل ستون فقرات بر روی این دختر انجام شده و فعلا نیاز به عمل دیگری نیست.

وی افزود: بعد از انجام عمل اکنون مراحل فیزیوتراپی را آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه اکنون هانیه می‌تواند پاهای خود را تکان دهد.

این پزشک متخصص مغز و اعصاب در پایان خاطر نشان کرد: تنها نیاز فعلی هانیه فیزیوتراپی است و این اقدام اکنون در بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه برای هانیه انجام می‌شود.

دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه نیز در خصوص وضعیت هانیه با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: تمام امکانات این دانشگاه برای تکمیل درمان در اختیار تیم پزشکی هانیه است و در این زمینه کمبودی وجود ندارد؛ ضمن تشکر از نیت خیرین محترم برای درمان هانیه، تمایل وی و خانواده‌اش نیز ادامه درمان در کرمانشاه است.

گفتنی است با انتشار وضعیت این دختر سرپل‌ذهابی، استاندار اصفهان تمام هزینه‌های معالجه وی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان را تقبل کرده بود.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.