سرویس: اخبار شهرستان 08:03 - یکشنبه 26 آذر 1396

معاون وزیر راه در بازدید از مناطق شرق استان اصفهان مطرح کرد:

ضرورت بهسازی نقاط حادثه خیز در شرق اصفهان/ پروژه های نیمه تمام تا پایان سال تکمیل می شوند

معاون وزیر راه در شرق اصفهان، گفت: هدف از سفر به مناطق محروم بررسی پروژه های نیمه تمام و بازدید از طرح های جدید است.

به گزارش اصفهان شرق، رضا اکبری معاون وزیر راه و مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از مناطق شرق استان اصفهان به ویژه شهر اژیه، بخش بن رود و شهر ورزنه هدف از سفر به مناطق محروم را بررسی پروژه های نیمه تمام و بازدید از طرح های جدید بیان کرد.

پروژه هایی نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند

اکبری با اشاره به تعداد زیاد درخواست ها و مطالبات مردم این مناطق، ادامه داد: با در نظر گرفتن سقف اعتبارات در پایان این سفر با مسئولان مربوطه جلسه ای برگزار خواهد شد و درخواست ها را الویت بندی و پروژه هایی که در اولویت قرار دارد را شروع به کار خواهیم کرد.

وی افزود: پروژه هایی نیمه تمام را تا پایان سال جاری با مساعدت های دولت تدبیر و امید به اتمام خواهیم رساند.

ضرورت بهسازی نقاط حادثه خیز در شرق اصفهان

حسن کامران نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که در این سفر مدیر کل ابنیه فنی سازمان راه داری را همراهی می کرد، گفت: نقاط حادثه خیز زیادی در شرق اصفهان وجود دارد که نیازمند بهسازی و اتمام کار دارد.

کامران ادامه داد: برخی از این پروژه ها در بازدید دکتر اکبری مطرح شد و برخی ها نیز در تهران با شخص وزیر مذاکره شده است و امید آن را داریم که با مساعدت های دولت این مهم اجرایی شود.

وی افزود: بازدید نقاط خطرناک مناطق شرق از نزدیک توسط مسئولان کشوری در تصویب و تأیید طرح ها نقش به سزایی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه های جدید طبق اولویت ها اجرایی خواهد شد و نقاط حادثه خیز و پر خطر در اولویت اول قرار خواهند گرفت.

مسیر بازدیدها..

پل رودخانه اژیه، مسیر جاده های روستاها، چهار راه و میدان نیمه تمام کفران و فارفان، پل رودخانه روستای قورتان وبلان، پل و باند دوم بلوار خلیج فارس شهر ورزنه و پل هوایی مسیر ورزنه به نایین از جمله بازدیدهایی بود که با حضور صادقی بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش بن رود و شهر ورزنه انجام شد.

انتهای پیام/قطبی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.