سرویس: اجتماعی 19:08 - یکشنبه 24 شهریور 1392

آخرین رایزنی‌ها برای شهردار اصفهان

4 گزینه نهایی شهرداری اصفهان از سوی شورای شهر

همه گزینه‌های شهرداری برای انجام مصاحبه در صف مصاحبه هستند و لیست چهار نفره گزینه‌های مطرح شده برای تصدی شهرداری اصفهان تا روز سه‌شنبه آماده می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، بر طبق گفته اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان، روند انتخاب و بررسی گزینه‌های شهرداری اصفهان بدین‌گونه است که ابتدا هر‌یک از اعضا یک‌سری گزینه‌هایی را برای تصدی‌گری شهرداری اصفهان به شورای شهر اعلام کردند.

بر همین اساس در حدود 60 نفر به شورای شهر معرفی شدند و در ادامه این انتخاب بدین شکل است که بر اساس رأی اعضای شورای شهر و برحسب بیشترین رأی کسب شده توسط هر کدام از گزینه‌های شهرداری از لیست تقریبا 60 نفره، ابتدا 15 نفر انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسات شورا مقرر شده است که در جمع‌بندی‌ها از میان گزینه‌های مورد نظر به ترتیب، هشت، چهار، دو و در نهایت یک نفر به عنوان شهردار معرفی شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در جلسه روزهای اخیر شورا تعداد گزینه‌های منتخب و تایید نهایی شده جهت کسب سکان مدیریت چهار سال آینده شهرداری اصفهان به هشت‌نفر رسیده که اسامی آنها عبارت است از مهندس جمشید نورصالحی (معاون وزیر مسکن و شهرسازی)، دکتر مرتضی سقاییان‌نژاد (شهردار فعلی اصفهان)، مهندس محود محمودزاده (مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان)، مهندس جواد شعرباف (مشاور شهردار تهران)، مهندس غلامحسین حسینی (رئیس اسبق سازمان استاندارد)، سردار مجید خراسانی (رئیس سازمان بسیج سازندگی)، سردار اصغر صبوری(معاون نیروی زمینی سپاه)، اصغر ابوالحسنی (معاون وزیر اقتصاد).

از دیگر نکات مطرح شده از سوی اعضای جدید دوره چهارم شورای شهر این است که بر طبق آرای ماخوذه جمشید نورصالحی بیشترین رای را در بین گزینه‌ها کسب کرده است.

همچنین قرار بر این است تا دو روز آینده همه گزینه‌های مطرح برای انجام مصاحبه و ارائه رزومه کاری خود به شورای شهر مراجعت کنند.

البته برخی از افراد و گزینه‌ها چون غلامحسین حسینی برای انجام مصاحبه با اعضای شورای شهر در روزهای قبل به شورای شهر مراجعت داشته است.

قابل بیان است که تا روز سه‌شنبه چهار گزینه نهایی شهرداری اصفهان انتخاب خواهد شد، البته طبق اخبار رسیده از داخل جلسه علنی دیروز شورا نورصالحی و سقائیان‌نژاد از جمله چهار گزینه‌ نهایی هستند.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.