اصفهان شرق

کمبود اعتبار عمرانی در روستاهای بخش کوهپایه مشهود است

کدخبر: 154278
1396/09/25 در ساعت 13:23

احمد لطفی، در گفت‌وگو با اصفهان شرق، کمبود بودجه‌ های عمرانی برای روستاها را یکی از مشکلات پیش‌ روی شورای بخش کوهپایه دانست و اظهار کرد: این کمبود شورا‌های روستاها را ملزوم می دارد تا با مدیریت هر چه بهتر هزینه‌ ها، اصولی ترین و ماندگارترین کار را انجام دهند.

لطفی ادامه داد: نامتعارف بودن تعرفه‌ های خانگی یک و دو برای آب بها و انشعاب و نامساعد بودن راه‌ های روستایی یکی دیگر از مشکلات روستاهاست.

وی با اشاره به پیگیری های لازم در این زمینه، گفت: شناسایی کاستی ها و برنامه ریزی گام به گام و بلند مدت در جلسات جداگانه با مسئولان شهر، بخش و استان در مورد مشکلات از پیگیری های ما بوده است.

رئیس شورای بخش کوهپایه با اشاره به جلسه با ریئس اداره راه کوهپایه، خاطر نشان کرد: مقرر شد راه‌ های روستایی بخش کوهپایه بر حسب اولویت توسط یک دستگاه گریدر شانه سازی شده و در صورت امکان لکه گیری شود.

لطفی ادامه داد:  آب رسانی برای روستاهایی که امکان استفاده از شبکه آب رسانی اصفهان را دارا هستند و پیگیری آن از طریق اداره آب شهرستان اصفهان خروجی جلسه با رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کوهپایه بود.

وی گفت: طرح‌ های نیمه تمام بنیاد مسکن در تعاملی که شورای بخش کوهپایه با بنیاد مسکن انجام داده است، در اولویت کاری قرار داده شد.

انتهای پیام/حسینی