سرویس: اخبار شهرستان 13:23 - شنبه 25 آذر 1396

رئیس شورای بخش کوهپایه:

کمبود اعتبار عمرانی در روستاهای بخش کوهپایه مشهود است

رئیس شورای بخش کوهپایه در شرق اصفهان، گفت: کمبود بودجه‌ های عمرانی برای روستاها یکی از مشکلات پیش‌ روی شورای بخش کوهپایه است.

احمد لطفی، در گفت‌وگو با اصفهان شرق، کمبود بودجه‌ های عمرانی برای روستاها را یکی از مشکلات پیش‌ روی شورای بخش کوهپایه دانست و اظهار کرد: این کمبود شورا‌های روستاها را ملزوم می دارد تا با مدیریت هر چه بهتر هزینه‌ ها، اصولی ترین و ماندگارترین کار را انجام دهند.

لطفی ادامه داد: نامتعارف بودن تعرفه‌ های خانگی یک و دو برای آب بها و انشعاب و نامساعد بودن راه‌ های روستایی یکی دیگر از مشکلات روستاهاست.

وی با اشاره به پیگیری های لازم در این زمینه، گفت: شناسایی کاستی ها و برنامه ریزی گام به گام و بلند مدت در جلسات جداگانه با مسئولان شهر، بخش و استان در مورد مشکلات از پیگیری های ما بوده است.

رئیس شورای بخش کوهپایه با اشاره به جلسه با ریئس اداره راه کوهپایه، خاطر نشان کرد: مقرر شد راه‌ های روستایی بخش کوهپایه بر حسب اولویت توسط یک دستگاه گریدر شانه سازی شده و در صورت امکان لکه گیری شود.

لطفی ادامه داد:  آب رسانی برای روستاهایی که امکان استفاده از شبکه آب رسانی اصفهان را دارا هستند و پیگیری آن از طریق اداره آب شهرستان اصفهان خروجی جلسه با رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کوهپایه بود.

وی گفت: طرح‌ های نیمه تمام بنیاد مسکن در تعاملی که شورای بخش کوهپایه با بنیاد مسکن انجام داده است، در اولویت کاری قرار داده شد.

انتهای پیام/حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.