سرویس: دسته‌بندی نشده 13:16 - شنبه 25 آذر 1396

مدیر کل محیط زیست استان اصفهان:

مشکلات کارگاه های جرقویه علیا پیگیری و بررسی می شود

مدیر کل محیط زیست استان اصفهان در جرقویه علیا، گفت: هدف از سفر به منطقه شرق اصفهان بررسی مشکلات محیط زیست منطقه و احیای تالاب گاوخونی است.

از اصفهان شرق، سید یحیی دانیالی مدیر کل محیط زیست استان اصفهان در بازدید از منطقه جرقویه علیا، گفت: هدف از سفر به منطقه شرق اصفهان بررسی مشکلات محیط زیست منطقه و احیای تالاب گاو خونی است.

دانیالی ادامه داد: ما برای حفظ محیط زیست با همکاری خود مردم منطقه هر اقدامی را انجام خواهیم داد.

مدیر کل محیط زیست استان اصفهان در بازدید یک روزه خود در محل کوره گچ شهر حسن آباد حضور یافت و از مشکلات این واحد صنعتی آگاه شد.

دانیالی در حاشیه این بازدید نیز گفت: کارشناسان مربوطه از این کارگاه بازدید به عمل آورند و برای رفع مشکل موجود اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش اصفهان شرق، کوره گچی اخوان منصوری از چندین سال قبل با هدف ایجاد اشتغال و تولید گچ مورد نیاز منطقه فعالیت می کرد.

این کوره از نفت کوره برای تأمین انرژی استفاده می کرد ولی به علت گران شدن نفت کوره و هم چنین مشکلات موجود در تأمین سوخت و آلودگی محیط  فعالیت خود را متوقف کرد.

احمد منصوری صاحب این کارگاه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: برای تغییر سوخت کوره و استفاده از گاز طبیعی به اداره گاز مراجعه کردم ولی برای لوله گذاری از خط اصلی اداره منابع طبیعی مانع این کار شد.

منصوری ادامه داد: با تعطیل شدن این کارگاه چندین نفر از کارگران از جمله خودم بیکار شدیم که با پیگیری هایی که انجام دادم مدیر کل منابع طبیعی شخصا به منطقه وارد و از نزدیک با مشکل موجود در این کارگاه تولیدی آشنا شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.