سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:32 - دوشنبه 04 فروردین 1393

گردهمایی روحانیون بخش با موضوع اقتصاد و فرهنگ و مطالبات رهبری

به مناسبت سال جدید وفرارسیدن ایام دهه فاطمیه گردهمایی روحانیون بخش بن رود باحضور بیش از 40 نفردر حوزه علمیه فاطمه الزهرا شهر ورزنه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در این همایش ابتدا حجت السلام والمسلمین  هاشمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی بخش بن رود ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سال جدید پیرامون مسئله اعزام درمناسبتهای مذهبی و ملی مطالبی بیان کرد.

Vater-Mark.

وی در ادامه به مناسبت ایام دهه فاطمیه دوم برگزاری مراسم در مساجد درطول دهه و پیرامون بهداشت مساجد بخصوص مساجد بین راهی جهت میهمانان نوروزی تاکید کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه بخش بن رود در ابتدا ضمن تبریک سال نو به اهمیت مباحث مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهارداشت: ضرورت همدلی و وحدت روحانیون و بیان حقایق و شرایط منطقه را عامل موثری در آرامش مردم دانست.

Vater-Markd
وی با اشاره به کارهای مهم اجرا شده گفت: همه این برنامه ها و کارها ناشی از همدلی روحانیت و وحدت علماءاست و ضرورت ایجاد اینگونه جلسات ماهانه یک برنامه منسجمی برای پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه خواهد بود.

در پایان حجت السلام والمسلمین باقری امام جماعت و استاد حوزه بیان کرد: یک روحانی باید مسلح به علم و عمل باشد چون امروز قشر عظیمی از جوانان تحصیل کرده با سوالات و شبهات زیادی هستند که روحانیت باید پاسخگوی آنها باشند و اگر سلاح علم وعمل نباشد دیگران جوانان ما رابه راه  منحرف می کشند.

Vater-Markiii

وی در ادامه گفت: روحانیت سنگرداران دین هستند که اگر بتوانند در مسیر تبلیغ یک نفر را هدایت کنند با هیچ چیز قالب مقایسه نیست لذا پیامبر گرامی اسلام(ص) به علی(ع) موقع حرکت به طرف یمن فرمود علی جان اگر یک نفر توسط تو هدایت شود بهتراست  از آنچه خورشید بر آن می تابد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری به فعالیت های حوزه علمیه خواهران ورزنه اشاره نمود وگفت حوزه علمیه خواهران یکی از اصلی ترین مسائل فرهنگی وترویج علوم دینی است که اکنون 85طلبه درآن مشغوا تحصیل علوم دینی هستند.

Vater-Markjjjkghg

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.