اقدامی نیکو به منظور تکریم ارباب رجوع؛
اداره آبفای شهر ورزنه به کمپین « بدون اجازه وارد شوید» پیوست/ آیا شهرداری مقصد بعدی این طرح است؟
اقدام زیبای شورای شهر نگاه خدمتگزاری مسئولان شهر ورزنه به شهروندان را می رساند زیرا مسئولان به این نتیجه رسیده اند که رضایت مردم از اهمیت بالایی در طول مراحل بروکراسی اداری برخوردار است.
به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، عصر دیروز در خبرها دیده شد که شورای شهر ورزنه در اقدامی خلاقانه اقدام به زدن اعلامیه ای با عنوان « لطفا بدون اجازه وارد شوید اینجا متعلق به همه شماست » اقدام کرده اند.
اقدام زیبای شورای شهر نگاه خدمتگزاری مسئولان شهر ورزنه به شهروندان را می رساند زیرا مسئولان به این نتیجه رسیده اند که رضایت مردم از اهمیت بالایی در طول مراحل بروکراسی اداری برخوردار است.
به دنبال این کار خردمندانه و فارغ از تبلیغات شورای شهر، صبح امروز باخبر شدیم که نظیر این اعلامیه، در اداره آبفای ورزنه نصب شده است.
بر این اساس گفتگویی کوتاه با مهدی شمس بگی رئیس اداره آبفای شهر ورزنه به شرح ذیل داشتیم.
رئیس اداره آبفای شهر ورزنه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به هدف دنبال شده در نصب اعلامیه اخیر گفت: تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم و همچنین آموزش پرسنل در ارائه خدمت بی منت به مردم عزیز از اهداف مهم در این خصوص است که می طلبد همه مسئولان به این امر پایبند باشند.
مهدی شمس بگی اظهار کرد: در شغل ما به تاسی از ائمه اطهار هیچ منت و منیتی در ارائه خدمت وجود ندارد و ما باید همیشه خود را خدمتگزار مردم دانسته و برای اعتلای شهر و کشور تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه همه مسئولان در هر اداره ای باید خدمتگزاری به مردم را به عنوان ملکه ای در ذهن خودشان قرار دهند، افزود: طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است، که امروزه در دستگاههای دولتی مطرح است و در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.
رئیس اداره آبفای شهر ورزنه تاکید کرد: اسلام انسان را به پایبندی به اخلاق اسلامی دعوت کرده است و برای کسانی که در راه خدمت به مردم بوده و همواره با آنان در ارتباط و مراوده هستند، سزاوار است که به احکام دین، از نظر رفتار و کردار و حرکات و سکنات اقتداء کرده، تا هم خشنودی خداوند را جلب و هم رضایت مندی مردم را فراهم آورند.
وی خاطرنشان کرد: پرسنل سازمان های خدمات رسان قبل از فکر کردن به حقوق و دستمزد باید به فکر مردم باشند و در وهله اول گره ای از مردم باز کنند که متعاقب آن با دعای خیر مردم حقوق و دستمزدشان هم دارای برکت خواهد شد
شمس بگی در پاسخ به اینکه این ایده را از کجا فراگرفته اید، گفت: بنده برای مراجعت به محل خدمتم باید صبح ها مسافت طولانی را طی کنم و این شعار را هر روز صبح از رادیو جوان برنامه جوان ایرانی سلام شنیده ام و امروز اجرایی کردم.
امیدوارم همه ادارات دولتی و نهادهای عمومی در عمل به طرح اکرام ارباب رجوع اقدام کنند.
انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه