سرویس: اخبار شهرستان 16:50 - چهارشنبه 22 آذر 1396

دبیر هیئت فوتبال شهرستان اصفهان:

کوهپایه به عنوان میزبان مسابقات فستیوال معرفی شد

جعفری دبیر هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از میزبانی شهر کوهپایه در مسابقات فستیوال خبر داد.

جعفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، با معرفی کوهپایه به عنوان میزبان مسابقات فستیوال اظهار کرد: فستیوال مدارس فوتسال شهرستان روز‌های ۵ و ۶ بهمن ماه شکل اجرایی به خود گرفته و یک روز قبل از مسابقات تمامی تیم ها در این شهر اسکان داده می شوند.

دبیر هیئت فوتبال تصریح کرد: مسابقات در چهار رده سنی زیر ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ سال و با حضور ۲۴ مدرسه فوتسال برگزار خواهد شد و هر تیم باید حداقل دارای ۸ و حداکثر ۱۰ بازیکن و دو نفر کادر فنی باشد.

وی هدف از برگزاری این فستیوال را رشد فوتسال در رده‌های پایه و شناسی استعداد‌های ناب فوتبالی عنوان کرد و افزود: در پایان این دوره طرح استعداد یابی انجام و استعداد های ناب فوتسالی به آکادمی تخصصی فوتسال شهرستان معرفی تا زیر نظر مربیان به نحو حرفه‌ای به فعالیت مشغول و به باشگاه های مطرح معرفی شوند.

این گفتگو در حالی انجام شد که پیش از این رضا دهقان دبیر هیئت فوتبال شهرستان اصفهان نیز گفته بود: فوتبال و فوتسال در شهر کوهپایه برآیند رو به جلو و شرایط ایده ال تری از نظر پیشرفت پیدا کرده است که عجین شدن آن با همدلی و اتحاد در شهر کوهپایه روز های خوب ورزش این شهر در گذشته را در هدف، قابل دستیابی ترسیم می کند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.