سرویس: جهادومقاومت 16:07 - چهارشنبه 22 آذر 1396

دیداری که به‌تازگی انجام شد؛

جزئیاتی از دیدار خانواده شهدای یگان صابرین سپاه با امام خامنه‌ای

” آرامش خاصی بر دلم حاکم شد به‌طوری که تمام رنج دوری از فرزندم را فرموش کردم و بسیار خوشحال شدم که یکی از بزرگترین آرزوهای عمرم برآورده شد…”.

به گزارش اصفهان شرق، پدر شهید محمد غفاری با اشاره به دیداری که به‌تازگی جمعی از خانواده شهدای یگان صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب داشتند, گفت: ابتدا باور نمی‌کردیم که قسمت ما بشود تا به دیدار حضرت آقا برویم اما این قسمت نصیب ما شد که به‌همراه مادر و همسر شهید و خانواده دیگر شهدای یگان صابرین به دیدار ایشان برویم.

وی در ادامه گفت: واقعاً آن دیدار جزو لحظات عمرم به‌حساب نمی‌آمد و آرامش خاصی بر دلم حاکم شد به‌طوری که تمام رنج دوری از فرزندم را فراموش کردم و بسیار خوشحال شدم که یکی از بزرگترین آرزوهای عمرم برآورده شد.

پدر شهید غفاری اظهار کرد: در این دیدار حضرت آقا در خصوص فضیلت شهدا و شهدای یگان صابرین که به شهادت رسیدند, سخنانی را بیان کردند و ضمن دعوت خانواده‌ها به صبر و پایداری مطالبی را خطاب به خانواده شهدا عنوان کردند. بعد از سخنرانی, حضرت آقا اسامی خانواده شهدا را قرائت و با تک تک خانواده شهدا صحبت می‌کردند.

وی  افزود: زمانی که حضرت آقا اسم شهید ما را صدا کردند, ابتدا من خدمت آقا رسیدم و از آقا خواستم که در حق ما دعا کنند و ایشان هم بذل محبت کردند. یک انگشتری را برای هدیه تقدیم حضرت آقا کردم که ایشان بسیار خوشحال شدند و انگشتری‌ای را که در دستشان بود به من هدیه دادند. همچنین به من و دیگر خانواده‌های شهدا چفیه و قرآنی مزین به دست‌خط خودشان اهدا کردند.

 

مادر شهید غفاری نیز در خصوص این دیدار گفت: من چند روز پیش خواب دیدم که فردی نامه‌ای محرمانه را از  پسر شهیدم به من داد و من نمی‌دانستم این نامه محرمانه چیست, روز بعد این خواب تعبیر شد و اعلام کردند که می‌خواهیم به دیدار حضرت آقا برویم. از این خبر بسیار خوشحال شدم, ما دیدار عمومی با حضرت آقا داشته‌ایم ولی به‌صورت خصوصی تا به حال دیداری نداشتیم. وقتی به دیدار حضرت آقا رفتیم آرامش خاصی پیدا کردم و بی‌قراری‌های من به آرامش خاصی تبدیل شد به‌طوری که احساس می‌کنم که دیگر غمی ندارم.

وی ادامه داد: در این دیدار حضرت آقا صحبت‌های بسیار دلنشینی در خصوص شهدا و خانواده شهدا مطرح کردند که ما واقعاً از آنها لذت بردیم و آرامش پیدا کردیم. من وقتی حضرت آقا را دیدم اشک شوق می‌ریختم و حس و حالی خاص داشتم. نامه‌ای را نیز برای حضرت آقا نوشته بودم و تقدیم ایشان کردم و حضرت آقا آن را مطالعه کردند و خیلی از ما تشکر کردند و بخشی از آن را خواندند و فرمودند که نامه را به‌صورت کامل مطالعه خواهند کرد.

مادر شهید غفاری گفت: برای ما خیلی باعث افتخار بود که حضرت آقا به ما توجه کردند و ما را به دیدار خود قبول کردند. در پایان دیدار نماز جماعت را به‌امامت ایشان خواندیم که بسیار به دل ما نشست. احساس می‌کردم که در تمامی آن لحظات دیدار محمد کنار من حضور دارد.

وی در خاتمه گفت: محمد سرباز حضرت آقا بود و خدا را شکر می‌کنم که در این مسیر قدم برداشت و ان شاء الله خدا از ما راضی باشد و این قربانی را از ما قبول کند. من دوست دارم همه بدانند که شهدا چگونه و در چه‌راهی رفتند و جانشان را فدای اسلام و انقلاب کردند و امیدوارم بتوانیم ما و دیگر مردم راه شهدا را ادامه بدهیم.

برپایه این گزارش, 13 شهریور ماه سال 90، 13 نفر از تکاوران یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه در جریان درگیری با تروریست‌های پژاک در ارتفاعات شمال‌غرب کشور و درقله جاسوسان به شهادت رسیدند. شهید محمد غفاری در جمع این شهدای والامقام بود. شهید غفاری در حالی که دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه شیراز بود، از ادامه تحصیل در این رشته صرف نظر کرده و با توجه به علاقه‌ای که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت وارد یگان ویژه صابرین می‌‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.