سرویس: اخبار شهرستان 14:31 - سه شنبه 21 آذر 1396

در نشست مشترک شهرداران شهرستان اصفهان چه گذشت؟

سفر به پایتخت، راه حل اساسی در رفع مشکلات شهری!/ وعده معاون وزیر راه در اختصاص قیر دولتی به شرق اصفهان در آینده ای نزدیک

نشست مشترک شهرداران شهرستان اصفهان و روسای شوراهای بخش های بن رود و جلگه با معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران با وعده تفاهم نامه بین شهرداران و دهیاری ها در خصوص اختصاص قیر دولتی پایان یافت.

به گزارش اصفهان شرق، عصر دیروز در سفر شهرداران شرق شهرستان اصفهان با حضور دکتر حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس، نشست مشترک شهرداران شهرستان اصفهان و جمعی از روسای شورای بخش با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

این نشست با موضوع اختصاص قیر دولتی به شهرها و روستاهای شرق شهرستان اصفهان که به واسطه خشکسالی با مشکلات جدی رو به رو شده اند، پیشنهاد شد.

شاید یکی از دلایل حضور مسئولان شهرستانی در تهران و دیدار با مسئولان کشوری، عدم تحقق و حل مشکلات شرق اصفهان در سطح استان است که مدیران شهرستانی را مجبور به رفتن به پایتخت می کند.

دکتر حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس در حاشیه این نشست در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به مشکلات منطقه شرق اصفهان در طول دوره خشکسالی گفت: به تبع خشکسالی های چند ساله، شهرداری ها با مشکلاتی مواجه شده اند و در این خصوص مسئولان باید به بررسی و ارائه راه حل به منظور مرتفع شدن این مسائل بپردازند که در این خصوص اختصاص سهمیه قیر دولتی به شهرداری ها، کمک شایانی به این نهادهای عمومی غیر دولتی می کند.

شهردار شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه در رابطه با آسفالت جاده های پرترافیک برون شهری که در محور شهرها و روستاها قرار گرفته، باید پیگیری جدی به عمل آید، تصریح کرد: آسفالت جاده های شهری و روستایی هزینه هنگفتی بر شهرداری دارد و در این رابطه اجرایی شدن تفاهم نامه اختصاص قیر دولتی می تواند کمک قابل توجهی به شهرداری داشته باشد.

حمید شهبازی با بیان هدف نشست مشترک شهرداران شرق اصفهان با معاون وزیر راه، تاکید کرد: با پیگیری دکتر کامران توانستیم دیداری با معاون وزیر راه و شهرسازی در محل وزارت راه داشته باشیم تا با بازگو کردن مشکلات منطقه، بتوان بهبودی در روند دریافت سهمیه قیر دولتی به استان و شهرهای دارای شرایط خاص را شاهد باشیم.

وی با مهم خواندن دیدارهای اخیر خاطرنشان کرد: نظیر این دیدار ها می تواند وحدت و انسجام قابل توجهی در بین مدیران شهری در پیگیری تحقق وعده های چند ساله مسئولان کشوری برای شرق شهرستان اصفهان داشته باشد.

شهردار هرند افزود: امیدواریم با پیگیری های اخیر، بتوان شاهد تخصیص سهمیه قیر به شهر و روستاهای شرق اصفهان باشیم و در این خصوص مهندس حجت الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز قول پیگیری داده است.
انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.