سرویس: اخبار شهرستان 12:10 - سه شنبه 21 آذر 1396

صبح امروز؛

نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب در شهر هرند آغاز به کار کرد

دبیر نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه علمی کاربردی هرند گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب امروز افتتاح و فعالیت خود را برای یک هفته آغاز کرد.

به گزارش اصفهان شرق، مریم هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اصفهان شرق، در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی توسط کانال های ماهواره ای و اینترنتی و سایت های مختلف، ارزش‌ها و باورهای دینی را مورد هجوم تبلیغات سوء و حصول هدف را در کمرنگ کردن آن ترسیم کرده‌اند، دانشجویان دانشگاه علمی هرند با هدف گذاری و مقابله با جنگ نرم دشمن و معرفی عفاف و حجاب برتر، اقدام به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب کرده است.

دبیر نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه علمی کاربردی هرندحجاب را به معنای پوشش بیرونی و عفاف را به معنای پوشش درونی عنوان کرد و افرود: این دوعامل سبب سلامت جامعه می شوند که در صورت عدم رعایت حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی درجامعه افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه امروز با حضور امام جمعه شهر، فرمانده حوزه ۲ امام حسن مجتبی شهر هرند(ع)، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هرند و نماینده بخشدار جلگه افتتاح و فعالیت خود را برای یک هفته آغاز کرد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.