سرویس: اجتماعی 16:21 - یکشنبه 19 آذر 1396

مدیر گروه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی هرند:

حسابداران بازوی راست مدیران قلمداد می شوند

رئیسی مدیر گروه حسابداری دانشگاه علمی کاربردی هرند گفت: حسابدار ها به تمام اطلاعات یک شرکت دسترسی داشته و می طلبد که راز داران بسیار خوبی باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، در اقدامی خلاقانه انجمن علمی حسابداری دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی هرند با فرا رسیدن روز حسابدار از اساتید این رشته و کار گروه رشته حسابداری و اساتید دانشگاه علمی کاربردی هرند تقدیر به عمل آورد.

در حاشیه این مراسم پیمان رئیسی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق، با تبریک روز حسابدار به تمامی فعالان این عرصه اظهار کرد: دانشجویان رشته حسابداری باید بکوشند روش های نوین در مدیریت و مدیریت مالی را یاد گرفته و با تسلط در سیستم های نرم افزاری و اینترنت بستر های اجرای انرا فراهم کنند.

وی رازداری برای یک حسابدار را شرط اولیه دانست و افزود: حسابدار ها به تمام اطلاعات یک شرکت دسترسی داشته و می طلبد که راز داران بسیار خوبی باشند.

مدیر گروه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی هرند تصریح کرد: حسابداران بازوهای راست مدیران بوده و باید با تهیه گزارشات درست و آینده نگر مدد رسان مدیران قرار بگیرند.

رئیسی، درس کارورزی را برای دانشجویان حسابداری مهم بر شمرد و خاطرنشان کرد: عدم سابقه برای یک حسابدار سدی ست برای ورود به بازار کار و با توجه به اینکه درس کارورزی خود سابقه کاری محسوب می شود اهمیت این درس را اشکار می سازد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.