سرویس: اخبار شهرستان 16:29 - یکشنبه 19 آذر 1396

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان:

ورزش فوتبال و فوتسال در شهر کوهپایه از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است

دهقان رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان گفت: عجین شدن ورزش با همدلی و اتحاد در شهر کوهپایه روز های خوب ورزش این شهر در گذشته را در هدف، قابل دستیابی ترسیم می کند.

رضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، اظهار کرد: تمام تلاش ها، برنامه ها و پیگیری های هیئت فوتبال شهرستان اصفهان برای استفاده از تمام استعدادها و پتانسل های بخش های شرق اصفهان به کار گرفته شده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان با اشاره به ورود بخش خصوصی به ورزش بخش کوهپایه افزود: بخش خصوصی با برنامه مدون تر میتواند نقش پر رنگ تری را در کشف استعداد ها ایجاد کند.

وی با توجه به برگزاری فستیوال مدارس فوتسال در شهر کوهپایه تصریح کرد: بعد از برگزای مدارس فوتبال در اصفهان، فستیوال فوتسال در شهر کوهپایه می تواند در ورود بیشتر مربیان، جوانان و تکاپوی ورزشی شهر کوهپایه نقش بسزایی ایفا کند.

دهقان گفت: فوتبال و فوتسال در شهر کوهپایه برآیند رو به جلو و شرایط ایده ال تری از نظر پیشرفت پیدا کرده است که عجین شدن آن با همدلی و اتحاد در شهر کوهپایه روز های خوب ورزش این شهر در گذشته را در هدف، قابل دستیابی ترسیم می کند.

رضا دهقان با تشکر از حضور داوران پیشکسوت بخش کوهپایه در مسابقات مختلف بیان کرد: حضور قشر زحمتکش، ارزشی و قدیمی شهر کوهپایه بعنوان داور در مسابقات ستودنی اما به جد حضور جوانان در این زمینه برای بخش کوهپایه احساس می شود.

وی با اشاره به اراده هیئت فوتبال شهرستان به برگزاری کلاس های داوری در سطوح مختلف در بخش کوهپایه خاطر نشان کرد: متاسفانه عدم حضور جوانان در این کلاس ها به دلایل مختلف، شهر کوهپایه هنوز نتوانسته میزبانی این کلاس ها را در سال های اخیر به خود ببینید که میطلبد با اطلاع رسانی و تعامل به زودی شاهد حضور پرشور جوانان در این زمینه در شهر کوهپایه باشیم.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.