سرویس: اخبار شهرستان 11:39 - جمعه 17 آذر 1396

گفتگوی خواندنی با مردی پرتلاش از هرند؛

عباس کلانتر قریشی هرندی رئیس برتر بانک سپه شعبه رهنان شد/ حرکت معنوی عباس کلانتری در اهدای هدیه به خانواده شهید محسن حججی

عباس کلانتر قریشی هرندی رئیس برتر بانک سپه شعبه رهنان، در حرکت معنوی خود، هدیه این برتری را به خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد.

به گزارش اصفهان شرق، برگزاری یادواره شهدای شرق اصفهان فرصتی را فراهم ساخت تا با مردی پرتلاش از شرق اصفهان آشنا شویم.

عباس کلانتری قریشی هرندی یکی از مردانی بود که پرتلاش برای کسب موفقیت با ایمان و دانایی قدم برداشت تا امروز شاهد موفقیت او در رئیس برتر بانک سپه شعبه رهنان اصفهان باشیم.

عباس کلانتر قریشی هرندی رئیس برتر بانک سپه شعبه رهنان، در حرکت معنوی خود، هدیه این برتری را به خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد.

خوشرویی آقای کلانتری ما را بر آن داشت تا با وی گفتگویی داشته باشیم و این گفتگو را در سایت اصفهان شرق به شرح ذیل درج کنیم.

رزومه ای از خودتان شرح دهید؟
اینجانب عباس کلانتر قریشی هرندی از شهرستان هرند از توابع اصفهان هستم و هم اکنون به عنوان رئیس بانک سپه شعبه رهنان هستم.

دلیل برتر شدن و موفقیت به دست آمده شعبه خود را بیان کنید؟
یکی از دلایل اصلی موفقیت در شعبه رهنان وجود همکارانی خوب و زحمت کش در شعبه رهنان که همگی آنان از بهترین ها بودند و همه ما در مجموع یک دل بودیم دلیل بعدی وجود حساب ها و انواع حساب های ارزان قیمت اعم از ریالی و ارزی می باشد. ولی مهمتر از آن برخورد خوب با مشتریان و تکریم ارباب رجوع با هر سن و سالی و با هر شخصیتی. از مهمترین دلایل برتر شدن شعبه می باشد.

 چه پیامی به همکاران خود در سایر شعب برای نیل به موفقیت بیشتر دارید؟
یک پیام خاص، با جان و دل کار کنید. اگر از اعماق وجودتان جهت سازمان و دلسوزی کار کنید موفق میشوید. در این مورد بسیاری از بزرگان و صاحب نظران چه مذهبی و چه غیر مذهبی بسیار توصیه های خوبی کرده اند و دلیلی برای کم کاری وجود ندارد که خدا را شکر که کارمندان بانک سپه همیشه و در همه حال بسیار خوب و دلسوز و تکریم ارباب رجوع زبانزد خاص و عام می باشد.

چه پیشنهادی به مسئولین و تصمیم گیران بانک در راستای نیل به موفقیت و رشد هر چه بیشتر بانک دارید؟
مسئولین و اولیای محترم بانک دلسوز بانک هستند و هر تصمیمی که می گیرند به صلاح و تمام جوانب را در نظر می گیرند ولی اگر در بعضی از تفاوت های خدماتی بین مشتری و بانک نسبت به بانک های دیگر خصوصاً بانکهای خصوصی بیشتر متمرکز می شدند مثلاً در پرداخت سود و خدمات دیگر بازدهی خوبی داشت که انشاءالله مدیران خوب ما هر تصمیمی که می گیرند جهت نیل به اهداف عالی سازمان باشند.

پیشنهادات خود را برای پیشرفت بانک عنوان فرمایید؟
بانک ها یک مؤسسه مالی و رقابتی هستند ولی متاسفانه در این برحه از زمان اکثراً از حالت رقابتی خارج شده و همه به سوی منابع بیشتر با کمترین بازده اقتصادی که موجب رشد قیمت تمام شده پول می باشد پیش می روند خصوصاً در جذب حساب های گران قیمت با سودهای آنچنانی که خوشبختانه بانک سپه از این مورد مستثنی می باشد.

در ادامه فرصت را غنیمت دانسته و با خانواده آقای کلانتری مصاحبه ای به این شرح تدارک دیدیم.

 از اینکه همسر شما در بانک سپه مشغول فعالیت است چه احساسی دارید؟
بسم الله الرحمن الرحیم
اول از همه تشکر می کنم از اولیای محترم بانک سپه خصوصاً مدیر محترم عامل بانک سپه به خاطر این جلسه خوب. واقعاً همسر یک شخص بانکی خوب است و همسر آقای کلانتر بودن سخت است واقعا ایشان بیشتر وقت خود را صرف بانک می کند و حتی در بعضی مواقع مورد انتقاد من و بچه ها می باشند و جواب همیشگی این است مدیر من جانبازه ولی الان که دیر وقت است ایشان سرکارند و مردم گرفتارند و باید کمک کنیم وقتی این صحبت را می کنند دیگر حرفی برای گفتن ندارم و ضمن تحمل شرایط کاری ایشان را همکاری لازم را دارم.

تا چه میزان در موفقیت همسر خود نقش و تشریک مساعی دارید؟
همانطور که در سوال قبلی گفتم همراهی با همسر در مراحل مختلف کاری و بیرون از منزل بسیار مهم و تأثیر گذار است حالا اگر این همراهی با جان و دل باشد چه بهتر، چون وقتی می بینی همسر شما از جان و دل کار می کند و ما از همین سفره نیز بهره مند هستیم باید در همه مراحل پشتیبان شوهر در زندگی خود باشیم چون ما نیز به عنوان همسر تعهدی به بانک داریم و زندگی تحت تاثیر شرایط بانک می باشد. اگر شرایط بانک متبوع خوب باشد ما نیز شرایط مان خوب است.

خانواده چه کمکی به موفقیت هر چه بیشتر همسر خود می تواند داشته باشد ؟
خانواده نقش غیر مستقیم ولی پر رنگ در موفقیت شخص دارد. حالا اگر آن شخص همسر باشد بازدهی آن چندین برابر در خانواده می باشد. اگر همسر من در محل کار خود بدون دغدغه در مورد خانواده و بچهها کار کند و تلاش کند ما نیز به عنوان خانواده از مزایای مادی و معنوی آن برخورداریم در غیر این صورت همسران ما حتی اگر کارمندان خوبی باشند بازدهی خوبی ندارند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “عباس کلانتر قریشی هرندی رئیس برتر بانک سپه شعبه رهنان شد/ حرکت معنوی عباس کلانتری در اهدای هدیه به خانواده شهید محسن حججی”

  1. رسول میرزاخانی گفت:

    باسلام و عرض ادب و احترام خدمت مدیر محترم بانک سپه جناب اقای باقری من هم به اقای کلانتر تبریک عرض نموده ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون از خداوند متعال خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.