اصفهان شرق

دهیاران با روحیه تعامل و همکاری وارد میدان خدمت رسانی به مردم شوند

کدخبر: 153520
1396/09/15 در ساعت 12:08

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، پیش از ظهر امروز و همزمان با جشن 17 ریبع الاول مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم بخش جرقویه و معارفه دهیاران روستاهای این بخش با حضور مسئولان برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا با تبریک اعیاد 17 ربیع الاول و بازگو کردن بخشی از فضایل ائمه گفت: با توجه به نامگذاری روز 17 ربیع الاول بنام روز اخلاق و مهر ورزی، مهمترین ویژگی که یک دهیار یا اعضای شوراهای اسلامی باید داشته باشند مسئله اخلاق و خوشرویی با ارباب رجوع است که باید مد نظر آنها قرار گیرد.

حسین بهزادفر به مسئله همکاری و تعامل بین ارگان ها و نهادها اشاره کرد و افزود: یکی از راهکاری های موفقیت یک مدیر در هر پستی داشتن روحیه همکاری و تعامل بین ادارات مختلف است.

در ادامه مهندس هوایی مسئول بحران آب در شهرستان اصفهان با اشاره حوادث غیرمترقبه در منطقه گفت: دهیاران و اعضای شورا اسلامی شهر وروستا باید در مجوز دادن جهت ساخت و ساز نکات ایمنی و موضوع حریم ها را رعایت کنند و با سازمان آب همکاری را داشته باشند.

وی با اشاره به سیل سال گذشته در شهر محمد اباد و روستای حسین آباد در جرقویه سفلی گفت: ما نباید به خاطر کویری بودن منطقه از رعایت کردن نکات ایمنی غافل شویم و همه باید در جهت از بین بردن موانع تلاش کنیم.

در ادامه حسنعلی مبینی نژاد عضو شورای عالی استان ها ی کشور در سخنانی در مورد روستای دستجرد از جنبه های مختلف سخنانی بیان کرد.

در پایان از مراسم تجلیل از اعضای شورا ی اسلامی دوره چهارم و معرفی و تکریم از دهیاران جدید و سابق روستاها با اهدا هدایایی برگزار شد.