سرویس: اخبار شهرستان 11:48 - چهارشنبه 15 آذر 1396

به همت اداره آبفای شهر ورزنه برگزار شد؛

جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب با حضور 500 دانش آموز ورزنه ای/ تصاویر

جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب با هدف آموزش استفاده بهینه از آب در زندگی با حضور 500 دانش آموز از بخش بن رود در اداره آموزش و پرورش شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز و همزمان با اعیاد 17 ریبع الاول، جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب به همت اداره آبفای شهر ورزنه و با همکاری اداره آموزش و پرورش با حضور بیش از 500 نفر دانش آموزان مقطع کلاس اول دبستان های بخش بن رود در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب ورزنه این جشنواره شاد دانش آموزی را در راستای توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ استفاده صحیح از مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف آب دانست.

شمس بگی با اشاره به اینکه جامعه هدف این جشنواره دانش آموزان مقطع اول دبستان است، گفت: با برگزاری این جشنواره، در نظر است به دانش آموز یادآوری شود که اولین واژهای که توانسته اند بخوانند و بنویسند آب است و از آنها درخواست شود که به عنوان حامیان و ناجیان آب در اجرای روشهای صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند.

وی آموزش مستقیم استفاده صحیح از آب در نقاط مختلف منزل را از دیگر برنامه های جشنواره دانست که در خلال یک برنامه مفرح و شاد با اجرای عروسکی عروسک گردان های گلدونه و آبدونه، به دانش آموزان منتقل می گردد.

برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع آب از برنامه های دیگری بود که پس از پایان جشنواره در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد حیدری مدیر آموزش و پرورش بخش بن رود ضمن حضور در این جشنواره، فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را از جمله وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: در همه زمینه ها و فعالیت های نهادینه نمودن اصلاح الگوی مصرف با آب و فاضلاب ورزنه همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.