سرویس: سیاسی 16:04 - چهارشنبه 15 آذر 1396

نماینده مردم اصفهان

جنایات استکبار موجب بیداری ملت‌های مسلمان شد/ ضرورت تشکیل صف واحد مبارزاتی و جهادی در مقابل استکبار جهانی

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: مسلمانان باید صف واحد مبارزاتی و جهادی در مقابل استکبار جهانی تشکیل دهند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی ضمن تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام و امام جعفرصادق(ع) درباره “هفته وحدت” گفت: امسال هفته وحدت مصادف با پیروزی بسیج جهان اسلام علیه جریان جنگ نیابتی به محوریت داعش با مدیریت بسیار عالی و داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ما شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام به محوریت جمهوری اسلامی ایران هستیم و امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که وحدت بی‌نظیری میان نیروهای جوان، مردمی و انقلابی در کشورهای اسلامی وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه یکی از تجلی‌های وحدت امت اسلامی اعم از شیعه و سنی بسیج جهانی آنان در نابود کردن جریان تکفیری داعش است، اظهار کرد: اگرچه سرزمین‌های اسلامی از لوث وجود این غده سرطانی پاک شدند، اما باید به این نکته توجه داشته باشند که هنوز تفکر و تشکیلات داعش وجود دارد و جهان اسلام باید با وحدت خود در مقابل تفکرات تکفیری و تشکیلات آن با قدرت مقابله کند.

سالک با تأکید بر اینکه فارغ از جهان اسلام علمای دیگر ادیان هم متوجه شدند که استکبار جهانی به هیچ جریانی اعم از اسلامی و غیر اسلامی رحم نمی‌کند، تصریح کرد:‌ در جریان حضور داعش در عراق شاهد بودیم که مسیحیان زیادی را سر بریدند و نابودند کردند و علمای ادیان دیگر چون مسیحی و یهودی هم متوجه شدند که چقدر جریان داعش خطرناک است و باید با آن مقابله کنند.

حجت‌الاسلام سالک تأکید کرد:‌ رشد بیداری علمای جهان و به ویژه امت اسلامی پشتوانه بزرگی برای وحدت کشورهای مسلمان است و باید همواره مورد تقویت قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه دنیای اسلام خطر استکبار جهانی را به خوبی درک کرده است، گفت: جهان شاهد این مسئله کودک‌کشی‌ها است که در یمن توسط عمال عربستان سعودی و امارات و در فلسطین توسط اسرائیل غاصب صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه جنایت‌های استکبار جهانی ملت‌های مسلمان را بیدار کرده است و آنان به خوبی متوجه خطرات جدی استکبار شده‌اند و لذا باید این صف واحد مبارزاتی و جهادی در مقابل استکبار جهانی در جهان اسلام شکل بگیرد که مقدماتش فراهم است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.