سرویس: سیاسی 16:00 - دوشنبه 13 آذر 1396

حجت‌الاسلام سالک:

شکست داعش، مستکبران را به بن‌بست انداخت/ ترامپ نوکر حلقه‌به‌گوش لابی صهیونیسم بین‌المللی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بسیج جهانی روی مرزهای رژیم صهیونیستی قرار دارد و با شکست داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به بن‌بست خورده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اظهار کرد: ترامپ نوکر حلقه‌به‌گوش لابی صهیونیسم بین‌المللی است، او مثل باراک اوباما اختیاراتی در مسائل رژیم صهیونیستی ندارد.

وی با بیان اینکه لابی صهیونیسم برای آمریکایی‌ها تصمیم می‌گیرد و آمریکا صرفاً مجری دستورات این رژیم است، افزود: گفتمان‌های متناقض و متضادی که از طرف رئیس جمهور فعلی آمریکا منتشر می‌شود، دست و پا زدن در مقابل رشد و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی در دنیاست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ یمن علی‌رغم به‌کارگیری عربستان، باز هم شکست خوردند؛ همچنین در جریان پدید آوردن گروه تروریستی داعش نیز شکست خوردند و شدیداً از جریان شکست داعش ناراحت هستند چراکه با شکست داعش، جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان شد.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در ابتدا سوریه منهای بشار اسد را می‌خواستند و امروز اعتراف می‌کنند که بشار اسد باید باشد و در کنار آن باید با مخالفان نیز کنار آمد و یک وفاق ملی در سوریه به وجود آورد.

سالک با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین شکست را در دنیا خورده و اکنون درصدد آن است که این شکست را به نحوی جبران کند، عنوان داشت: تلاش آمریکا بر این بود که رژیم صهیونیستی در حاشیه قرار نگیرد ولی امروز بسیج جهانی روی مرزهای رژیم صهیونیستی قرار دارد و با شکست داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به بن‌بست خورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن برای نجات خود در منطقه است، در حالی که امروز لشکر جهانی روی مرزهای رژیم صهیونیستی قرار دارد و راه حلی برای مستکبران باقی نگذاشته است؛ این روند تا محو و نابودی کامل رژیم صهیونیستی پیش خواهد رفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ هر روز با مطرح‌ کردن مسائل جدیدی به دنبال ایجاد جنگ زرگری در آمریکاست و از طرف دیگر نیز این روزها مخالفان ترامپ درصدد تسویه‌حساب با او هستند که با گرفتن امتیازهایی از ترامپ دست از دعوای با او برخواهند داشت.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.