سرویس: اجتماعی 17:08 - یکشنبه 12 آذر 1396

شریعتی نیا در چهاردهمین جلسه علنی شورا:

اجرای باران مصنوعی برای احیاء زاینده رود/ عذرخواهی از کارگرانی که حقوق نگرفتند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: پروژه باران مصنوعی نیازی به سرمایه گذاری ندارد و این پروژه می تواند مشکل زاینده رود را حل کند.

به گزارش اصفهان شرق، پور محمد شریعتی نیا در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان گفت: امید است تلاش های استاندار برای احیا زاینده رود ثمر بخش باشد.
وی افزود: پیشنهاد می شود پروژه باران مصنوعی در اولویت کارها برای احیا زاینده رود قرار گیرد این درحالی است که هزینه ای برای اجرای پروژه نباید پرداخت و تنها باید دولت تضمین خرید آب را به پیمانکار بدهد.
این عضو شورا با اشاره به بدهی های شهرداری به کارگران شهرداری گفت: این موضوع روح اعضای شورای شهر را می آزارد و بنده از ایشان تشکر می کنم که صبوری کردند اما با عذرخواهی و یا تشکر من نه قصابی گوشت و نه نانوایی نان خواهد داد.
شریعتی نیا در ادامه با اشاره به لزوم شفافیت بیان کرد: شعار شفافیت از جمله وعده های شورا بوده و این درحالی است که هنوز خود ما به جزئیات بدهی های میلیاردی شهرداری دسترسی نداریم، مردم حق دارند بدانند اصلا شهرداری بدهی دارد و یا نه و اگر دارد چقدر است؟ بنده از روز شروع به کارم در شورای شهر از هزار و ۶۰۰ تا ۳ هزار میلیارد تومان میزان این بدهی را شنیده ام و مدیران شهرداری باید پاسخ دقیقی در این باره بدهند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.