سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 18:18 - یکشنبه 24 شهریور 1392

کوهپایه میزبان دوکبوترگمنام دفاع مقدس

با پیگری های صورت گرفته مسئولین بخش کوهپایه ، 2شهیدگمنام همزمان با سالروز دفاع مقدس در بوستان شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

به گزارش اصفهان شرق: اکبر تودشکی بخشدار بخش کوهپایه گفت: با پیگیری های صورت گرفته در چند ماه اخیر در خصوص تخصیص شهدای گمنام به شهر کوهپایه، به لطف خدا همزمان با دفاع مقدس از 3 شهید تخصیص داده شده به اصفهان، 2 شهید هفده و نوزده ساله ازمنطقه فاوجهت خاکسپاری به این شهرانتقال داده می شود.
وی افزود: جایگاه این 2 شهید در بوستان شهدای کوهپایه در ورودی شهر مقابل دانشگاه پیام نورمی باشد.
تودشکی با توجه به درخواست مسئولین شهر تودشک و سجزی مبنی برورود چند ساعته شهدا به شهرهایشان جهت تبرک و عطر آگین شدن فضای شهرشان، بیان داشت: این خواسته در صورت ورود شهدا در زمان مقرر و بدون وقفه به بخش کوهپایه صورت خواهد گرفت و در این راستا حداکثر تلاش را خواهیم نمود.
وی ادامه داد: انشاالله بتوانیم مراسم با شکوهی در مسیر انتقال ازاصفهان به کوهپایه برگزارکنیم و از همه ی مردم سطح بخش دعوت به عمل می آید تا درمراسم تدفین لاله ها ی سبک بال دوران دفاع و رشادت شرکت کنند.
در پایان خاطر نشان کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام شام سه شنبه 2 مهرماه در شهرکوهپایه برگزار خواهد شد و ضمنا مراسم سوم و چهلم این شهیدان با حضور آحاد مردم شهر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.