سرویس: اخبار شهرستان 18:24 - شنبه 11 آذر 1396

باهدف آشنایی یاد و خاطرات شهدای دانش آموز؛

فرمانده دل ها میزبان دانش آموزان بسیجی شرق اصفهان بود/ عکس

غرفه فرمانده دل ها با هدف آشنایی دانش آموزان بسیجی سراسر شرق شهرستان اصفهان در نمایشگاه لاله های شرق اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، به همت حوزه های بسیج دانش آموزی ناحیه امام علی(ع) و در نمایشگاه لاله های شرق اصفهان، غرفه فرمانده دل ها با هدف نشر ارزش های شهدای دانش آموزان به نسل چهارم انقلاب برگزار شد.

در این غرفه به بیان خاطرات و رشادت های شهدای دانش آموز و تشریح اردوی فرهنگی تربیتی فرمانده دل ها، نام آوران، برنامه ها، ماموریت‌های بسیج دانش آموزی و دستاوردهای دانش آموزان منطقه اشاره شد.

آنچه که در این غرفه نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرد، تصاویر دانش آموزان بسیجی بود که حرف دل بسیاری با بچه های نسل چهارم و پنجم انقلاب داشت، دانش آموزانی که امروز باید سنگر را به خوبی و با بصیرت پاکشان نگه دارند.

یکی از دانش آموزان به خبرنگار ما گفت: فضای بیرون از این غرفه را که مشاهده می کنم پر است از تفریح های ناسالم نظیر پرسه زدن در فضای مجازی یا موتور سواری ولی وقتی تصاویر شهدای نوجوان را می بینیم، احساس شرمندگی به ما دست می دهد.

محمد اظهار کرد: ای کاش بسیج دانش آموزی در مدارس به غیر از مناسبت ها، غرفه هایی کوچک اما پرمحتوا را برپا می کرد که ما هر روز با این فضا آشنا شویم و بدانیم که چه افرادی برای آسایش امروز ما جان دادند.

انتهای پیام/ علیرضا توکلی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.