سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:33 - یکشنبه 03 فروردین 1393

پایان خوب تکواندو کار اصفهانی در سال 92/

سال نتیجه‌گیری سجاد مردانی در راه است

با وجودی که سجاد مردانی نتوانست در مسابقات منچستر به نتیجه خوبی دست پیدا کند، در تورنمنت بین‌المللی هلند موفق شد دست به کار بزرگی زده با شکست حریفان قدرتمندی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش اصفهان شرق، در روزهای پایانی سال گذشته تورنمنت بین‌المللی هلند برگزار شد که با یک نتیجه خوب برای تکواندوکار سنگین وزن اصفهانی همراه بود.

سجاد مردانی که به همراه تیم ملی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، موفق شد با شکست تمامی حریفان به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

مردانی برای رسیدن به این مدال حریفان زیادی را از پیش رو برداشت که شاخص‌ترین آن‌ها قهرمان ایتالیایی المپیک لندن بود.

مردانی در شرایطی در این مسابقات به مدال طلا رسید که پیش از این در مسابقات جایزه بزرگ منچستر نتوانسته بود نتیجه قابل قبولی به دست بیاورد اما با نتیجه‌گیری در تورنمنت هلند یک بار دیگر امیدواری برای آینده این تکواندوکار جوان افزایش پیدا کرد.

، با توجه به قوانین جدید در تکواندو، ورزشکاران این رشته فرصت بهتری را برای کسب سهمیه المپیک در اختیار دارند و مردانی نیز می‌تواند از فرصت به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و ضمن کسب سهمیه المپیک برزیل، موقعیت مدال‌آوری در این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

مردانی در سال 92 توانست به یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی تکواندو تبدیل شود و می‌تواند در بازی‌های آسیایی اینچوان نیز به مدال خوش‌رنگی دست پیدا کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.