سرویس: سیاسی 11:55 - شنبه 11 آذر 1396

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

حذف نام شهید فهمیده از کتاب‌ها کار درستی نبود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورگفت: حذف نام شهید فهمیده از کتاب‌ها کار درستی نبود و افرادی همچون فهمیده و مدرس‌ها الگوی نسل جوان هستند.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله سید رضا تقوی شامگاه جمعه در همایش بزرگداشت آیت‌الله مدرس در شهر تاریخی زواره اظهار داشت: شهید مدرس مربی بزرگی بود و باید از این شخصیت‌ها همچون میراث گران‌بها پاسداری کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها و مراسمات تجلیل از شخصیت‌های افراد بزرگی چون شهید مدرس است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: به شخصیت‌هایی همچون شهید مدرس پست و مقام ارزش نمی‌دهد بلکه خود شخص آنها با ارزش هستند و مسؤولان هم باید اینگونه باشند.

وی اظهار کرد: میراث فرهنگی هر جامعه ارزشمند است و به عنوان تاریخ کشور باید از این میراث مراقبت کرد.

تقوی تصریح کرد: تئوریسین‌های غربی برای خاموش کردن اسلام داعش را به وجود آوردند که نتیجه سال‌ها و ماه‌ها تلاش جاسوسان بود که با پرچم لا اله الا الله جنایت انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه شهدای زیاد زواره سند مجاهدت این شهر بوده و زواره شهر ایمان و تمدن و تاریخ است، بیان کرد: حذف نام شهید فهمیده از کتاب‌ها کار درستی نبود و افرادی همچون فهمیده و مدرس‌ها الگوی نسل جوان هستند.

در این مراسم آیت‌الله طباطبایی‌‌نژاد امام‌ جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و همچنین صالحیون رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان حضور داشتند که در پایان از خانه کودکی شهید مدرس که در محله‌های زواره واقع‌شده بازدید کردند و بر بازسازی این خانه تأکید شد.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.