سرویس: ورزشی 21:59 - جمعه 10 آذر 1396

هدف‌مان در هر بازی خوشحالی ملت ایران است

کی‌روش: انتظار داشتم با روسیه هم‌گروه شویم اما حالا باید با ۲ تیم خاص بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تیمش در مرحله گروهی جام جهانی کار دشواری مقابل دو تیم خاص برای او خواهد داشت.

به گزارش اصفهان شرق، کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و در مرحله انتخابی تا بازی آخر گل نخوردیم. بازی با مراکش سخت خواهد بود. ما با تیم‌های سختی هم‌گروه شدیم، اما باید ببنیم چه می‌شود. ما تیمی معرفی کردیم که بازیکنانش فوق‌العاده‌ای بودند، تیمی که  بازیکنانش تعهد خیلی بالایی دارند.

وی همچنین درباره صعود از گروه B جام جهانی 2018 خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک فوتبال خوب ارائه دهیم. ما به‌عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کردیم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که «پیش از این دوست داشتید با چه تیمی هم‌گروه نشوید؟» تصریح کرد: نظر من ساده است، نمی‌خواستیم جلوی تیم‌هایی بازی کنیم که تیم‌های بزرگ و سخت هستند. انتظارم این بود که جلوی روسیه بازی کنیم، ولی خب در جام جهانی جلوی اسپانیا و پرتغال قرار می‌گیریم؛ دو کشور خاص برای من، پرتغال که کشور خودم است و اسپانیا که در آنجا مربی رئال مادرید بودم.

سرمربی تیم می فوتبال ایران درخصوص اینکه این تیم چقدر شانس صعود خواهد داشت, خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم شانس خوبی داریم. در هر بازی هدف‌مان خیلی ساده است، اینکه برای مردم و ملت ایران ایجاد خوشحالی کنیم. هر بازی برای ما یک بازی خاص است و در هر بازی سعی می‌کنیم که عزت و اعتبار فوتبال ایران را ارتقا دهیم و اعتبار برای فوتبال ایران و هواداران به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.