سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 20:05 - جمعه 10 آذر 1396

نماینده مردم اصفهان

بعضی نمایندگان در مجلس کار‌چاق می‌کنند و استیضاح خود را پس می‌گیرند/ لزوم اجرای حکم مجلس درباره انتشار فیش حقوقی مسؤولان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس کارگری می‌کرد اما بعضی نمایندگان در مجلس کار چاق می‌کنند و امضا و استیضاح خود را پس می‌گیرند.

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران ظهر امروز به مناسبت روز مجلس و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: شهید مدرس یک شهید بسیجی بود و امام خمینی(ره) بسیار از وی یاد کرده‌اند؛ شهید مدرس در مجلس دوم شورای ملی از علمای تراز اول بود و در مقابل زورگویان ایستادگی می‌کرد.

وی افزود: شهید مدرس ساده‌زیست و بسیار شجاع بود و این در حالی است که ما دم از شهید مدرس می‌زنیم اما حاضر نیستیم از لباس داخلی استفاده کنیم در صورتی که مدرس لباس کاملاً داخلی داشت و پیشوای علمای شیعه بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) نیز مانند شهید مدرس ساده‌زیست بود اما در زمان حاضر اشرافی‌گیری تا خرخره ما را گرفته است و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری اشرافی‌گری ممنوع است و بار‌ها اخطار داده‌ام چرا حکم مجلس در مورد برنامه ششم انجام نمی‌شود که فیش‌های حقوقی مسؤولان بر روی سایت قرار بگیرد تا مردم اطلاع داشته باشند.

کامران تصریح کرد: مردم با همه بدرفتاری‌ها و گرفتاری‌ها و گرانی‌ها در صحنه هستند و این رشادت مردم بود که با تقدیم شهدای مدافع حرم به داعش پس‌گردنی زدند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه گفت: مردم در خصوص زلزله کمک‌های بسیاری انجام دادند و ما نتوانستیم کمک‌ها را خوب توزیع کنیم؛ بار‌ها پیشنهاد داده‌ام که برای هر نماینده مجلس کارنامه تشکیل شود تا خروجی هر فرد برای نظام و مطالبات رهبر مشخص شود اما مجلس زیر بار این کار نرفته است و این یک فرهنگ‌سازی و شفاف‌سازی است.

وی بیان داشت: تا زمانی فردی رئیس است بعضی آدم‌ها دنبال وی هستند و برای او گل می‌آورند اما زمانی که از مسؤولیت می‌رود دیگر چنین نیست؛ مردم نظام و رهبری را قبول دارند اما نسبت به مسؤولان بی‌اعتماد شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس کارگری می‌کرد اما بعضی نمایندگان در مجلس کار چاق می‌کنند و امضا و استیضاح خود را پس می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه اگر نظرات مقام معظم رهبری را اجرا کنیم اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود، عنوان کرد: باید با مردم صادقانه رفتار کرد چرا که مردم از همه‌چیز خبر دارند و نباید پنهان‌کاری کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.