سرویس: اخبار شهرستان 14:59 - جمعه 10 آذر 1396

امام جمعه موقت نصرآباد جرقویه:

افزایش قدرت و توان نظامی کشور ضروری است/ از قرار گرفتن در پوستین توهم و تکرار و انتشار حرف دشمن بپرهیزید

حجت الاسلام عرب صالحی با اشاره به برخی تبلیغاتی که در فضای مجازی علیه نظام الهی منتشر می شود، گفت: من به عنوان یک طلبه سفارش می کنم از قرار گرفتن در پوستین توهم و تکرار و انتشار حرف دشمن بپرهیزید.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام مهدی عرب صالحی امام جمعه موقت نصرآباد جرقویه در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: شما بندگان خوب خدا و رهروان شهدا را به رعایت تقوا و ترس از خدا که از نشانه های جوانمردی است سفارشی می کنم.

حجت الاسلام عرب صالحی با بیان این که بنابر نص صریح قرآن کریم هدف از آفرینش جن و انس پرستش خدای متعال است، ادامه داد: همه کارها و امور ما باید در مسیر حق باشد و کسی که به خداوند ایمان داشته باشد و تقوا پیشه کند جوانمرد است هرچند از لحاظ سنی جوان نباشد.

وی با تشریح فرازهایی از بیانات فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و دلاورمردان نیروی دریایی در رابطه با علت تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر افزایش قدرت و توان نظامی کشور، افزود: خداوند در آیه 60 سوره انفال به صراحت دستور بر بالا بردن توان نظامی برای ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان خدا و دشمن مسلمانان دارد.

امام جمعه موقت نصرآباد جرقویه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، تصریح کرد: نظام ما به برکت خون شهدای عزیز رو به جلو در حرکت است و بنده از همه کسانی که برای برگزاری یادواره شهدای شهر برنامه ریزی و تلاش کردند تشکر می کنم و از همه مردم و مسئولان دعوت می کنم با حضور پر شور خود موجبات برگزاری یک مراسم با شکوه معنوی را فراهم کنند.

حجت الاسلام عرب صالحی در ادامه با اشاره به برخی تبلیغاتی که در فضای مجازی علیه نظام الهی منتشر می شود، گفت: من به عنوان یک طلبه سفارش می کنم از قرار گرفتن در پوستین توهم و تکرار و انتشار حرف دشمن بپرهیزید و بدانید اگر دست قدرت خدا و عنایت خاص امام عصر ارواحنا فداه پشتیبان این نظام نبود در همان اول ساقط می شد.

وی ادامه داد: دشمن با راه اندازی جنگ هشت ساله به اسم صدام و با همکاری و حمایت اکثر کشورهای جهان و ایجاد موانع و مشکلات و برقراری تحریم های ظالمانه و راه اندازی گروه های تکفیری نتوانسته است کاری از پیش ببرد و نخواهد برد.

این استاد حوزه علمیه تأکید کرد : دشمن تا وقتی که مردم انقلابی و امت حزب الله در صحنه هستند و شهید حججی ها و حاج محمود شفیعی ها هستند هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه موقت نصرآباد جرقویه همچنین با توجه به برگزاری اجلاس سراسری زکات و محتوای پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این نشست، گفت: باید توجه داشته باشیم که پرداخت حقوق مالی که خداوند بر ما واجب کرده است باعث خیر و برکت می شود و کوتاهی در این زمینه افول نعمت را در پی دارد.

حجت الاسلام عرب صالحی با تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم و حضرت امام صادق علیه السلام و هفته وحدت با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی، خاطر نشان کرد: اگر قانون نباشد هرج و مرج پیش می آید و همه پایبند به قانون باشیم و باید دقیق به قانون عمل شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.