سرویس: اخبار شهرستان 04:45 - جمعه 10 آذر 1396

فرماندار اصفهان در دومین یادواره لاله های شرق:

امنیت کشور مدیون خون شهداست/ بسیج توانست نظام را نجات دهد

رضوانی فرماندار اصفهان گفت: بسیج در کشور و نظام توانست موقیعت های بسیاری کسب کند و در عرصه های مختلف نظیر سازندگی، دفاع مقدس و فرهنگی وارد عمل شود.

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی در دومین یادواره هزار شهید شرق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: عزت و افتخار امروز کشور و همچنین امنیت ایجاد شده در نظام، همه و همه مدیون ایثارگری های رزمندگان، شهدا و جانبازان عزیزی است که از خود گذشتند تا امروز کشور استوار بماند.

فرماندار شهرستان اصفهان اظهار کرد: همه ما وظیفه سنگینی نسبت به خانواده شهدا داریم و در این رابطه باید رهرو واقعی شهدا باشیم.

وی گفت: مشاهده پدری که تنها فرزند خود را راهی میدان بنرد کرد و مادری که با خاطرات سه فرزند شهیدش زندگی می کند، رسالت کاری ما را نسبت به شناساندن شهدا و سبک زندگی آنها، به نسل جوان امروزی بیشتر خواهد کرد.

رضوانی با اشاره به اینکه شهدا فرزندان مردم زحمت کشی هستند که در سایه ایمان و روزی حلال، به این درجه رسیده اند، تصریح کرد: همه ما باید در زمینه محقق شدن خواسته واقعی شهدا از جمله تبعیت از رهبری، حفظ اسلام، اعتلای ایران و خدمت به مرم، قدم برداریم.

وی ضمن تبریک به مناسبت شکست کامل داعش، گفت: به همت سردار افتخار ایران و جهان، حاج قاسم سلیمانی، جشنی در سراسر کشور با عنوان پایان کار داعش، برپا شد که جا دارد از خانواده صبور شهدای مدافع حرم به دلیل استقامت در این مسیر تشکر ویژه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت بسیج در کشور و منطقه اظهار کرد: بسیج در کشور و نظام توانست موقیعت های بسیاری کسب کند و در عرصه های مختلف نظیر سازندگی، دفاع مقدس و فرهنگی وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه بسیج توانست مملکت و نظام را نجات دهد، خاطرنشان کرد: در کشور عراق در سایه تشکیل بسیج، موفقیت و پیروزی شامل حالشان شد و این در صورتی است که پیش از این مشکلات متعددی در عراق وجود داشت.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.