سرویس: اخبار شهرستان 16:48 - چهارشنبه 08 آذر 1396

با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور؛

برگزاری مانور زلزله در دبیرستان حضرت خدیجه سجزی/ تصاویر

مانور زلزله در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه سجزی با حضور حسین ثالثی بخشدار بخش کوهپایه و دیگر مسئولان بخش کوهپایه و شهر سجزی انجام شد.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای توانمندی دانش آموزان برای مقابله درست با بلایای طبیعی به ویژه زلزله در مدارس بخش کوهپایه برگزار شد.

مانور زلزله در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه سجزی با حضور حسین ثالثی بخشدار بخش کوهپایه و دیگر مسئولان بخش کوهپایه و شهر سجزی انجام شد.

در پایان این مانور و مدیریت بحران رییس اداره آموزش و پرورش بخش کوهپایه اظهار کرد: با برگزاری و اجرای این چنین مانورهای مشترک می توان افزایش اگاهی و لزوم آمادگی در برابر حوادث و بلایا برای تمامی اقشار مردم، به‌ ویژه نوجوانان و خانواده‌ها را حصول کرد.

وی مانور انجام گرفته را مثبت ارزیابی و افزود: ترویج فرهنگ مقاوم سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات و خسارت ناشی از زلزله و ایجاد آمادگی برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از دیگر اهداف برتی برگزاری این مانور در نطر گرفته شده بود.

رییس آموزش پرورش بخش ضمن تشکر از حضور مسئولان و عوامل اجرایی مانور تصریح کرد: امروز با تعامل بسیار مناسب تیم‌های امدادی و مشارکت ارزنده دانش آموزان آموزش‌ دیده در قالب تیم‌های مختلف در دبیرستان حضرت خدیجه سجزی مانور با القای بار اموزش بالا اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.