اصفهان شرق

نبود زیرساخت های لازم و کمبود سرانه ورزشی در بخش جلگه

کدخبر: 152920
1396/09/09 در ساعت 18:07

امان الله حدادهرندی رئیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به تأسیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه در اواخر سال ۹۵، اظهار کرد: در این مدت فعالیت هایی مانند کوهگشت بازیکنان، آکادمی تخصصی فوتسال بانوان شهرستان اصفهان در کوه سره به میزبانی هیأت کوهنوردی بخش جلگه، فتح ارتفاعات مارشنان و میل انجام گرفته است.

هرندی برگزاری تورهای کویرنوردی را یکی دیگر از برنامه های انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: کلاس های نقشه خوانی کوهنوردی و کار با قطب نما در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی با اشاره به نبود زیرساخت های لازم و کمبود سرانه ورزشی در بخش جلگه، تصریح کرد: هیأت کوهنوردی بخش جلگه بهره برداری و استفاده از طبیعت خدادادی برای پر کردن اوقات فراغت مردم بخش به خصوص جوانان و ورزش دوستان را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

رئیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه گفت: برنامه ریزی های هیأت کوهنوردی بخش جلگه به منظور تشکیل گروه ها و باشگاه های کوهنوردی برای فعالیت ورزشی علمی و اصولی به صورت مداوم و مستمر انجام شده است.

حدادهرندی با اشاره به اقداماتی که برای تأسیس خانه کوهنوردی بخش جلگه انجام شده است، خاطر نشان کرد: ثبت نشدن گروه ها و حکم رئیس هیات کوهنوردی بخش جلگه در هیأت کوهنوردی استان اصفهان و آشنا نبودن مردم و جوانان از ورزش کوهنوردی در بخش جلگه دو مشکل اساسی پیش روی هیأت کوهنوردی بخش جلگه است.

انتهای پیام/جمشید حسینی