سرویس: اخبار شهرستان 18:07 - پنجشنبه 09 آذر 1396

رئیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه مطرح کرد:

نبود زیرساخت های لازم و کمبود سرانه ورزشی در بخش جلگه

امان الله حدادهرندی گفت: هیأت کوهنوردی بخش جلگه بهره برداری و استفاده از طبیعت خدادادی برای پر کردن اوقات فراغت مردم بخش به خصوص جوانان و ورزش دوستان را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

امان الله حدادهرندی رئیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به تأسیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه در اواخر سال ۹۵، اظهار کرد: در این مدت فعالیت هایی مانند کوهگشت بازیکنان، آکادمی تخصصی فوتسال بانوان شهرستان اصفهان در کوه سره به میزبانی هیأت کوهنوردی بخش جلگه، فتح ارتفاعات مارشنان و میل انجام گرفته است.

هرندی برگزاری تورهای کویرنوردی را یکی دیگر از برنامه های انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: کلاس های نقشه خوانی کوهنوردی و کار با قطب نما در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی با اشاره به نبود زیرساخت های لازم و کمبود سرانه ورزشی در بخش جلگه، تصریح کرد: هیأت کوهنوردی بخش جلگه بهره برداری و استفاده از طبیعت خدادادی برای پر کردن اوقات فراغت مردم بخش به خصوص جوانان و ورزش دوستان را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

رئیس هیأت کوهنوردی بخش جلگه گفت: برنامه ریزی های هیأت کوهنوردی بخش جلگه به منظور تشکیل گروه ها و باشگاه های کوهنوردی برای فعالیت ورزشی علمی و اصولی به صورت مداوم و مستمر انجام شده است.

حدادهرندی با اشاره به اقداماتی که برای تأسیس خانه کوهنوردی بخش جلگه انجام شده است، خاطر نشان کرد: ثبت نشدن گروه ها و حکم رئیس هیات کوهنوردی بخش جلگه در هیأت کوهنوردی استان اصفهان و آشنا نبودن مردم و جوانان از ورزش کوهنوردی در بخش جلگه دو مشکل اساسی پیش روی هیأت کوهنوردی بخش جلگه است.

انتهای پیام/جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.