سرویس: اخبار شهرستان 15:30 - پنجشنبه 09 آذر 1396

فرمانده حوزه حضرت امیر بخش کوهپایه:

نمایشگاه کتاب غرفه حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) بخش کوهپایه در نمایشگاه یادواره شهدای شرق

رجبی گفت: غرفه حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) بخش کوهپایه در نمایشگاه یادواره شهدای شرق شهرستان اصفهان با توجه به فرمایش فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در اهمیت کتاب و کتاب خوانی برپا شده است.

حسین رجبی فرمانده حوزه حضرت امیر بخش کوهپایه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: غرفه حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) بخش کوهپایه در نمایشگاه یادواره شهدای شرق شهرستان اصفهان با توجه به فرمایش فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در اهمیت کتاب و کتاب خوانی که می فرمایند فرآیند کمال بشری به وسیله کتاب تحقق می یابد، به این امر مهم اختصاص یافته است.

رجبی ادامه داد: در این نمایشگاه با عرضه کتب مختلف به ویژه در موضوعات دفاع مقدس و شهدا گامی موثر در تحقق فرمایش رهبر معظم برداشته شده است.

وی افزود: در خلال غرفه نیز با زحمت و تلاش بسیجیان یادمانی از شهدای گمنام تعبیه شده که یادآور جان فشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و از نظر بسیاری از بازدیدکنندگان معزز نقشی مثبت و سازنده داشته و تجلی گر گوشه ای از ایثارهای شهداست.

فرمانده حوزه حضرت امیر بخش کوهپایه خاطر نشان کرد: از تمامی مردم شهید پرور بخش کوهپایه به ویژه بسیجیان گرانقدر دعوت به عمل می آید با حضور خود در این یادواره و بازدید از نمایشگاه زینت بخش مجلس شهدا شوند.

انتهای پیام/جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.