اصفهان شرق

علم توام با فرهنگ جامعه را ایمن تر می کند

کدخبر: 152789
1396/09/10 در ساعت 12:01

به گزارش اصفهان شرق، محمد هرندی امروز در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: مصمم تر از قبل موضوعات فرهنگی را در دانشگاه تحت عنواین مختلف مطرح و با مدیریت در صرف بودجه های فرهنگی دانشگاه در زمینه های مختلف و نظارت جدی بر ان در این زمینه موفق تر ظاهر شده ایم.

وی افزود: بهره گیری از فضاهای مجازی و آسیب شناسی آن، هدایت تفکر و استفاده درست از این فضا به دانشجویان یکی از برنامه های مهم و اولیت های دانشگاه علمی کاربردی هرند است.

مسئول فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی هرند تصریح کرد: تمام سعی و هدف دانشگاه و برنامه های به کار گرفته شده بر این است که به موازات توسعه علم، ارزش های اسلامی، رفتاری و انسانی هم ترویج یابد.

هرندی با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بسیج خاطر نشان کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج برنامه های متنوع از قبل دیدار جدا گانه دانشگاهیان مرکز آموزش علمی کاربردی هرند با امام جمعه شهر هرند، خانواده دانشجوی شهید حسین امینی هرندی، خانواده دانشجوی شهید حسن امینی هرندی و عطرافشانی بوستان شهدای گمنام شهر هرند انجام گرفت.

وی بیان کرد: هنگامی که در علم توام با فرهنگ بتوانیم به جایگاه مطلوب برسیم انگاه یقینا جامعه آباد تر و ایمن تر را پیش روی خود خواهیم داشت.

انتهای پیام/ جمشید حسینی