سرویس: اخبار شهرستان 23:02 - سه شنبه 07 آذر 1396

با حضور مسئولان و اقشار بسیج؛

نمایشگاه دومین یادواره هزار شهید شرق شهرستان اصفهان افتتاح شد/ تصاویر

عصر امروز با حضور مسئولان بخشی و شهرستانی و همچنین اعضای ستاد یادواره هزار شهید شرق اصفهان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه یادواره با موضوعات مختلف گفتمان بسیج و شهدا، برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، دومین یادواره هزار شهید شرق اصفهان در هشتم و نهم آذرماه همراه با برپایی نمایشگاه و برنامه های متنوع همزمان با نماز مغرب و عشا در بیت الحسین شهر هرند از توابع بخش جلگه برگزار می شود.

مراسم افتتاح نمایشگاه گفتمان شهدا و بسیج در جنب یادواره، عصر امروز با حضور مسئولان بخش، اعضای ستاد یادواره، فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج و اقشار بسیج برگزار شد.

غرفه های این نمایشگاه شامل « غرفه نماز، آشنایی با عرفان ها و مکاتب غربی خصوصا عرفان حلقه، استکبار ستیزی، فضای مجازی و سواد رسانه، عفاف و حجاب، سبک زندگی، آشنایی با آسیب های ماهواره، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی، مهد کودک و سنگر خاطره در سه روز به معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

در ضمن به اطلاع می رساند، بازدید از نمایشگاه این یادواره در روزهای چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 20 شب، پنج شنبه از ساعت 15 تا 20 و همچنین جمعه از ساعت 9 صبح تا نماز ظهر در بیت الحسین هرند دایر است.

این یادواره قرار است هرسال به نام هزار شهید شرق اصفهان در یکی از شهرهای این منطقه برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.