سرویس: اقتصادی 14:11 - دوشنبه 06 آذر 1396

رئیس سازمان صنعت و معدن اصفهان تاکید کرد:

نانوایان اصفهانی حق گران‌فروشی نان را ندارند/برخورد شدید با واحدهای متخلف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: پیرامون افزایش قیمت نان هنوز چیزی مصوب نشده و هیچ کس حق افزایش قیمت نان را ندارد.

به گزارش اصفهان شرق، اسرافیل احمدیه در خصوص افزایش قیمت نان توسط برخی از نانوایان اظهار داشت: پیرامون افزایش قیمت نان هنوز چیزی مصوب نشده و هیچ کس حق افزایش قیمت نان را ندارد.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعزیرات حکومتی فعال شدند و اگر کسی بدون اینکه هنوز ابلاغیه گرانی نان تایید نهایی شود قیمت‌ها را افزایش دهد با آن واحد صنفی به شدت برخورد قانونی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ۳۰ آبان امسال نیز اعلام کرد که ستاد تنظیم بازار کشور هنوز ابلاغیه افزایش ۱۵ درصدی نرخ نان را به ما ابلاغ نکرده است.

اسرافیل احمدیه با بیان اینکه من نیز خبر افزایش ۱۵ درصدی و گرانی نان را از صدا و سیما و دیگر جراید شنیدم، افزود: به دلیل عدم ابلاغ این دستورالعمل، هنوز چگونگی اجرای آن در اصفهان مشخص نیست و تصمیمات در این باره باید در کارگروه شورای آرد و گندم و نان که رئیس آن استاندار اصفهان است، گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان پیرامون گرانی نان تاکید کرد: بحث افزایش نرخ نان هیچ ارتباطی به اصفهان ندارد و این دستور از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تنها برای نانوایان تهران ابلاغ شده است.

رسول جهانگیری با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش نرخ نان در اصفهان غیرقانونی است، تصریح کرد: افزایش نرخ نان باید در شورای آرد و نان استان به ریاست استاندار اصفهان و حضور مسئولان ذیربط مشخص شود.

وی افزود: هنوز تصمیم گرانی نان در اصفهان نهایی نشده چرا که وزن چانه ها و نوع نان و هزینه و میزان افزایش نرخ نان نامشخص است و شورای آرد و نان هیچ جلسه ای در این خصوص نداشته است.

به گفته جهانگیری، اتاق اصناف و بازرسی اصناف اصفهان با هر گونه افزایش نرخ نان در این اصفهان برخورد می کند چرا که هنوز ابلاغیه گرانی نان به اتحادیه نانوایان و نانوایی ها داده نشده است.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.