سرویس: اجتماعی 09:33 - یکشنبه 05 آذر 1396

استاندار اصفهان:

امروز شهید حججی یاد کربلا و حال و هوای جبهه‌ها را زنده کرد

استاندار اصفهان گفت: امروز شهدایی مثل محسن حججی یاد کربلا و دفاع مقدس را دوباره زنده کردند و حال و هوای جبهه را زنده کردند.

به گزارش اصفهان شرق، محسن مهرعلیزاده صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک بسیج استان اصفهان ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد آغاز به کار بسیج اظهارکرد: اگر بسیج نبود امنیت و استقراری هم نبود و امروز سی و هشتمین سالگرد آغاز به کار این شجره طیبه را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: امروز جوانان بسیجی در جبهه‌های مقاومت از عزت میهن اسلامی دفاع می‌کنند، امروز بعد از گذشت 37 سال پس از فرمان حضرت امام برای تشکیل بسیج می‌گذرد؛ امروز میوه‌های شیرین و دل‌انگیزی که در سراسر دنیا خود را در کام مردم مستضعف دنبال آن بودند، به کام آن‌ها ریخت.

استاندار اصفهان گفت: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران بعد از دفاع مقدس که دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان منطقه و به تسخیر درآوردن مسلمانان در جهان توطئه‌چینی کردند، در مقابل دشمنان ایستاد و از بزرگی و عزت مردم انقلابی و مسلمان ایران دفاع کرد و با خون خود فرهنگ ایثار و شهادت را در سراسر جهان به رخ مردم دنیا کشید و ایران را مقتدر و سرافراز کرد.

وی با اشاره به 10 ها هزار شهید دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام محرومیت‌ها و محدودیت‌های دشمن در منطقه به عنوان سرمشق در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اداری و … به قدری درخشیده‌اند که دشمن عاجز شده است و این به دلیل روحیه بسیجی مردم ایران است.

مهرعلیزاده عنوان داشت: فرهنگ ارتش 20 میلیونی آرزوی امام راحل(ره) امروز مقاومت را در مقابل دشمنان به عنوان یک آموزه اسلامی صحیح و مثبت در جوامع بشری به آموزش گذاشته و مردم دنیا به تأسی به بسیجیان دلاور در مقابل دشمنان می‌ایستند و مستکبران را به زانو در می‌آورند.

وی تصریح کرد: دشمنان درصدد آن بودند تا با مولود پلیدی به نام داعش چهره اسلام را خدشه‌دار کنند و چه جنایاتی کردند؛ رژیم صهیونیستی که به کمک آمریکا این گروه را به وجود آورد با تبلیغات مکرر سعی در خدشه‌دار کردن چهره اسلام بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جز کمک به داعش هیچ نقشی نداشتند، یادآور شد: اگر امروز حاصل رشادت‌های بسیجیان دلاور، مدافعان حرم، بسیجیانی که از مردم عراق و سوریه تشکیل شدند و کام پیروزی را به کام مردم منطقه ریختند؛ امروز شهدایی مثل محسن حججی یاد کربلا و دفاع مقدس را دوباره زنده کردند و حال و هوای جبهه را زنده کردند.

وی بیان داشت: دیدیم که وعده سردار سلیمانی کمتر از 3 ماه محقق شد و در عین حال که به تعبیر مقام معظم رهبری دست خدا پشت سپاه اسلام و بسیجیان و سرداران دلاور دفاع از حرم آمد و داعشی‌ها را از صحنه روزگار حذف کرد؛ آنچه که در نامه رهبر معظم انقلاب به سردار سلیمانی بود این بود که نباید از طراحی‌های دشمن بریا آینده غافل شویم.

مهرعلیزاده اضافه کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان اسلام توطئه و طراحی‌های زیادی بر علیه ملت ایران داشته، در ابتدا با ترور شخصیت‌های انقلابی و سپس با حمله به ایران و بعد از آن هم با روش‌های مختلف به دشمنی با جمهوری اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی پرداختند.

وی بیان داشت: آخرین حربه دشمن داعش بود و از این پس دست از سر ایران برنخواهند داشت و باز هم ایران را تحریم خواهند کرد چراکه با استقرار اسلام و جمهوری اسلامی مخالف هستند؛ رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا داعشی دیگر در نقطه‌ای دیگر و با اسمی دیگر خواهد ساخت چراکه این رژیم همواره با ترور، غصب، اشغالگری و حیله‌گری زنده بوده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند، متذکر شد: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که در بزنگاه‌های مختلف هرگز از پای نخواهند نشست؛ تکلیف همه ما از امروز به بعد این است که در جهت اسقرار اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید چندباره مقام معظم رهبری بوده و هست باید روی پای خود بایستیم تا دشمن از ضعف اقتصادی، کاهش درآمدهای نفتی و ایجاد رکود سواستفاده نکند.

وی با تأکید بر دقت در دشمن‌شناسی و آسیب‌شناسی گفت: دشمن هر روز به یک نقطه حمله می‌کند، روزی با تحریم اقتصادی، روزی با حمله نظامی، روزی با ترور مسؤولان و دیگر عرصه‌ها که بسیجیان باید ترفندهای دشمن را بشناسند و آن‌ها را به مردم بازگو کنند تا در مردم مقاومت ایجاد کنند.

امیدوارم براساس گفته مقام معظم رهبری تا 2 دهه آینده شاهد نابودی غذه سرطانی رژیم صهیونیستی بشویم تا همه ملت‌های آزاده جهان به راحتی زندگی کنند و ملت ایران به عنوان پیشروان عرصه‌های مختلف بتوانند زندگی کنند؛ همچنین امیدوارم ما مسؤولان بتوانیم خادمان خوبی برای مردم استان اصفهان باشیم و این استان را در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان استان الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.