سرویس: اخبار شهرستان 21:36 - شنبه 04 آذر 1396

بسیجی نمونه دهستان شاهتور:

بسیج رضایت خداوند را مبنای حركت و فعالیت خود می داند

محمد قدرتی گفت: ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یكتا مهم ترین ویژگی بسیجی است، بسیج رضایت خداوند را مبنای حركت و فعالیت خود می داند.

محمد قدرتی شاهتوری بسیجی نمونه پایگاه بلال دهستان شاهتور معرفی شده است که به همین بهانه چند کلامی با او همراه شدیم.

بسیجی نمونه پایگاه بلال دهستان شاهتور در معرفی خود به خبرنگار اصفهان شرق، گفت: محمد قدرتی شاهتوری فرزند علی متولد یکم مهر ماه سال 1360 ساکن دهستان شاهتور، دارای مدرک دیپلم که حدود ۲۱ سال عضو بسیج بلال دهستان شاهتور و عضو ارکان گردان بیت المقدس هستم.

پیرو ولایت فقیه و اسلام

قدرتی ادامه داد: یک بسیجی خوب باید پیرو ولایت فقیه و اسلام باشد، همه پیشرفت هایی که تاکنون در زمینه های مختلف فرهنگی و مذهبی و فعالیت های اجتماعی را کسب کردهام مرهون الطاف بسیج و دعای خیر مردم می دانم و از این که به عنوان بسیجی نمونه پایگاه بلال و حوزه سه امام حسین (ع) در سال ۱۳۹۶ انتخاب شدهام خوشحالم و به این عنوان افتخار می کنم.

بسیج رضایت خداوند را مبنای حركت و فعالیت خود می داند

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی بسیج و بسیجی، افزود: ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یكتا مهم ترین ویژگی بسیجی است، بسیج رضایت خداوند را مبنای حركت و فعالیت خود می داند، بنابراین مهم ترین مشخصه بسیجی مكتبی بودن آن است.

این بسیجی نمونه با بیان این که اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یكی از شاخص ترین ویژگی های بسیج است؛ تصریح کرد: بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند، زیرا از معمار انقلاب آموخته است كه ««من به همه ملت، به همه قوای انتظامی اطمینان می دهم كه امر دولت اسلامی اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملكت وارد نخواهد شد.»

مردمی بودن بسیج

قدرتی خاطر نشان کرد: فروتنی و شكستن نفس از مهم ترین فضایل انسانی است كه نیروهای بسیجی موصوف به چنین اخلاقی هستند، بسیج علاوه بر این كه در مقابل خدا خاشع و فروتن است در برابر مردم متواضع رفتار می کنند.

وی با اشاره به مردمی بودن بسیج؛ ادامه داد: منظور ما از این ویژگی این است كه بسیجیان از دل ملت و مردم برخاسته اند و به صورت خودجوش و حركت مردمی به عضویت این تشكیلات پیوستند و برای مصالح و آرمان های نظام به پیروی از ولایت فقیه به انجام وظیفه می پردازند.

انتهای پیام/قدرتی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.