سرویس: اخبار شهرستان 14:47 - جمعه 03 آذر 1396

امام جمعه موقت شهر محمدآباد:

آنچه موجب نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود

حجت الاسلام کوهگرد امام جمعه شهر محمد آباد گفت: آنچه موجب نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود، مدیریتی که با اتکاء به خدا و توان نیروهای بصیر و پرتلاش، بدون هراس از دشمن حرکت کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام خلیل کوهگرد در خطبه های نماز جمعه، انجام واجبات و ترک محرمات را یکی از خروجی های تقوی و عاقبت به خیری معرفی کرد و گفت: تاکید علمای دین و بزرگان به این است که انسان در دعاهای خود از خداوند عاقبت به خیری را طلب کنند.

امام جمعه موقت شهر محمدآباد با اشاره به آیاتی از قران کریم افزود: در قرآن داریم که انسان باید مراقب خطوات شیطان باشد و خطوه گام هایی است کوچک و کوچک و آهسته که بی سر و صدا وارد زندگی شده و انسان را پوچ می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اولین علامت مریضی روح و اینکه پای انسان در تور شیطان افتاده است، بی حالی نسبت به مسائل معنوی بوده و انسان باید بر کارهای معنوی که غذای روح است، اصرار بورزد.

وی تاکید کرد: اگر شخص به این روند ادامه بدهد و خودش را نجات ندهد دومین علامت نفوذ شیطان در او ظاهر می شود که همان شک نسبت به بعضی باورهای دینی است و پس از آن نیز دچار سوء ظن و سپس کفر به خدا خواهد شد.

خطیب نماز جمعه در فرازی دیگر از خطبه ها با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: ماه ربیع الاول، بهار زندگی است و وجود پیامبر(ص) برکتی است که خداوند برای بشریت مقدر کرده است.

وی بسیج را بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها دانست و خاطرنشان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشت ارزش ها است و روح بسیجی در آحاد ملت مخصوصا جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

حجت الاسلام کوهگرد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تفکر بسیجی تاکید کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مردم ایران باید تفکر بسیجی داشته باشند، تفکر بسیجی دو شاخصه اصلی دارد که نخست احساس مسئولیت و بی‌تفاوت نبودن در برابر اتفاقات پیرامون و دومین شاخصه داشتن بصیرت است.

وی با اشاره به از بین رفتن شجره خبیث داعش به دست رزمندکان و سپاه اسلام ضمن تبریک این فتح عظیم محضر رهبر فرزانه انقلاب وتشکر از سردار بزرگ اسلام سلیمانی و تمام مدافعین حریم ولایت، گفت: آنچه موجب نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود، مدیریتی که با اتکاء به خدا و توان نیروهای بصیر و پرتلاش، بدون هراس از دشمن حرکت کرد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.