سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 15:11 - جمعه 03 آذر 1396

موسوی لارگانی:

داعش با شکست مفتضحانه از عراق و سوریه بدرقه شد/ اگر رژیم غاصب صهیونیستی خریت کند تل آویو با خاک یکسان خواهد شد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ایران باید بدانند امروز که قدرت موشکی ایران بدن صهیونیست‌ها و استکبار را به لرزه درآورده، اگر روزی اسرائیل خریت کند و موشکی را به طرف ایران پرتاب کند هنوز گرد و خاک آن فروکش نکرده تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی در اصفهان اظهار کرد: همانطور که در روزهای اول انقلاب اسلامی ایران، دشمنان تصمیم گرفتند با جنگ نابرابر و ظالمانه کشور اسلامی ایران را تحت فشار قرار بدهند و جنگ 8 ساله را به راه انداختند؛ امروز نیز درصدد هستند تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

 وی افزود: ایران اسلامی دست خالی و طرف مقابل تا بن دندان مسلح بود و تمام امکانات قدرت‌های جهان پشت سر او قرار داشتند، اما با شکست مفتضحانه روبرو شدند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از این شکست چندین سال برنامه‌ریزی کردند و گروه تکفیری داعش را تربیت و آن‌ها را از نظر مالی تغذیه کردند تا با انقلاب ما مبارزه کنند؛ شاید در ظاهر در عراق و سوریه مستقر بودند و در کشور ما جز حرکت مذبوحانه که در مجلس و حرم مطهر داشتند حرکت دیگری نداشتند اما اصل هدف آنها در منطقه، کشور ایران بود.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: با پای‌مردی و جوانمردی ملت عراق و سوریه و نیروهای مردمی این دو کشور و جوانمردان سپاه و بسیج در راس آنها سردار رشید اسلام حاج قام سلیمانی با فرماندهی 2 جبهه در عراق و سوریه آنها را با شکست مفتضحانه بدرقه کردند.

وی عنوان کرد: داعشی‌ها جنایتی که مرتکب شدند را از حد گذراندند و جنایت آن‌ها در طول تاریخ جزو بی‌نظیرها بوده است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بالاخره همه این عزیزان دست به دست هم دادند و پایمردی کردند و الحمدلله وعده‌ای که حاج قاسم سلیمانی داده بود که تا چند ماه دیگر این‌ها در منطقه ریشه‌کن خواهند شد، نابود شدند و حال کشورهایی مثل پاکستان و افغانستان باید هوشیاری خودشان را بیشتر کنند چون احتمال اینکه این گروهک در مناطق دیگر اعلام حضور کند، وجود دارد.

موسوی‌لارگانی خاطرنشان کرد: این گروهک اگر به کشور دیگری برود قطعا علیه مردم ظلم خواهد کرد و باید مواظب باشند اجازه ورود این جنایتکاران را ندهند و قطعا اگر پایمردی ملت عراق و سوریه و مستشاران نظامی ایران در جای دیگر هم باشد این‌ها ریشه‌کن خواهند شد.

وی بیان کرد: قطعا این‌ها از جنایت‌ها و مبارزات با نظام جمهوری اسلامی دست بر نخواهند داشت چرا که رئیس جمهور دیوانه آمریکا رسما اعلام کرده هدف ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است که البته این برنامه دولت فعلی نیست بلکه برنامه دولت‌های دیگر آمریکا همین بوده است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر دقت کنیم در سال‌های گذشته از اول انقلاب تاکنون شاید بودجه سنگینی را آمریکا برای مبارزه با ایران مصوب می کند و حال احتمالا با حمایت از گروه تکفیری داعش در نقطه دیگری بخواهند جنایت خودشان را ادامه بدهند.

موسوی لارگانی تأکید کرد: دشمنان ایران باید بدانند امروز که قدرت موشکی ایران بدن صهیونیست‌ها و استکبار را به لرزه درآورده و اگر روزی رژیم صهیونیستی خریت کند و موشکی را به طرف ایران پرتاب کند هنوز گرد و خاک آن فروکش نکرده تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و ایران این را در حمله مذبوحانه داعش به مجلس و حرم امام(ره) نشان داد و قطعا این به وقوع خواهد پیوست و آل سعود هم در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.