سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 13:16 - جمعه 03 آذر 1396

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان:

تمام مطالبات گندمکاران استان اصفهان پرداخت شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: همه مطالبات گندمکاران این استان که در قالب خرید تضمینی به این شرکت محصول گندم فروخته اند، طی هفته جاری پرداخت شد.

به گزارش اصفهان شرق، رضا نیک نداف با اعلام این خبر، اظهار داشت: در سال جاری (سال زراعی گذشته) ۳۱۰ هزار تُن گندم به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور (اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد) در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

وی افزود: ۲۲۰ هزار تُن از گندم خریداری شده به ارزش ۲۸۷ میلیارد تومان از کشاورزان استان اصفهان خریداری شد که با شرایط ویژه در سیلو های بخش دولتی و خصوصی ذخیره سازی و نگهداری می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان (منطقه ۱۰ کشور) تصریح کرد: با جذب اعتبار لازم تمامی مطالبات کشاورزان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور (استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد) طی هفته جاری پرداخت شده است.

گفتنی است، ۲۸ آبان امسال نیز مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان اعلام کرد باتوجه به برنامه خودکفایی گندم که طی چندسال اخیر از سوی وزیر کشاورزی اجرا شده، خوشبختانه این محصول به میزان مصرف یک سال آینده استان در سیلوهای اصفهان ذخیره شده است.

رضا نیک نداف افزایش ظرفیت ذخیره ‌سازی و بهبود وضعیت سیلوهای گندم این استان را از اقدام های مهم این شرکت اعلام کرد و افزود: در این راستا با اجاره سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تُن، به ظرفیت ذخیره‌سازی گندم استان اصفهان اضافه شده است.

وی ظرفیت گندم ذخیره سازی شده در سیلوهای این استان را ۴۰۰ هزار تُن اعلام کرد و بیان داشت: بهبود وضعیت ذخیره‌سازی از اولویت‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان است و سیلوهای این استان از استاندارد لازم برخوردارند.

همچنین مدیر بازرگانی این شرکت با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ واحد آردسازی با تجهیزات پیشرفته با ظرفیت ۲۰۰ هزار تُن ذخیره سازی در استان اصفهان فعال هستند، گفت: کارخانجات آرد سازی برای ارتقای کیفیت آرد تولیدی به بهسازی و اصلاح فرآیند خط های تولید خود اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.