سرویس: تولیدی » خبر پوششی 05:36 - جمعه 01 فروردین 1393

سال تحویل 93 در کنار 103 شهید ورزنه

مردم شهید پرور ورزنه در اولین روز سال 1393 با حضور خود در کنار سفره هفت سین و در کنار قبور 103 شهید شهر ورزنه قبل از اذان صبح حضور یافتند و بعد از نماز جماعت در سالن گلزار شهدای شهر ورزنه با حضور خود سال جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: اینجا گلزار شهداست؛ مکانی مقدس که وادی عشق‌های الهی شده و قرارگاه مادرانی غریب که سال ها با اشک دیده غبار از سنگ مزار فرزندانشان شسته‌اند و پدرانی که با گذشت تاریخ سنگ مزار فرزندانشان، قامتشان شکسته است و قدشان خمیده. اینجا وعده‌گاه خواهرانی است که برای یک‌یک شهدا غریبانه می‌سوزند و می‌گریند… اینجا وعده‌گاه عاشقان است؛ تکه‌ای از بهشت. اینجا گلزار شهداست و سرزمینی نورانی در دل همه خوبی‌ها، اما گویی باغ شهادت را روزنه‌ای است و شهادت را امیدی.

امسال نیز این مراسم به همت چند تن از جوانان شهر ورزنه برای سومین سال متوالی در گلزار شهدا برگزار گردید.

خانواده های معزز شهدا نیز طبق روال همه ساله با حضور در جوار مزار عزیزان خود، با یاد و خاطره حماسه های افتخارآفرین ایثارگران، سال نو را آغاز و برای بهروزی و سرافرازی ملت بزرگ ایران و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان دعا کردند.
سنت حسنه حضور در کنار قبور مطهر شهدا حرکتی ارزشمند و پسندیده است که از اولین سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهر ورزنه  رایج بوده است و امیدواریم با حضور گسترده ی اقشار مختلف این حرکت فرهنگی گسترش و ادامه داشته باشد.

Vater-Mark[o Vater-Mark[p[ Vater-Mark0-0 Vater-Mark1 Vater-Mark2 Vater-Mark3 Vater-Mark4 Vater-Mark5 Vater-Mark14 Vater-Mark433  Vater-Mark999 Vater-Markfdd Vater-Markhhjhjhgj Vater-Markioipip Vater-Markoioo  Vater-Markp[p[ Vater-Markppp7yy  Vater-Markpppu Vater-Markse Vater-Mark433

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.