اصفهان شرق

اهدای تابلوی «از شلمچه تا دمشق» ویژه پیام مادران شهدای کراج و براآن جنوبی به خانواده شهید حججی در هفته بسیج

کدخبر: 152143
1396/09/03 در ساعت 00:09

سکینه قنبری در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه باید تفکر بسیجی در همه بخش های زندگی ما ریشه بدواند، گفت: بسیجیان باید مانند گذشته با اخلاص و توانمندی خود هر آنچه از کسب علم و دانش در خود دارند به منسه ظهور برسانند تا دنیا متوجه حضور پررنگ بسیج در همه عرصه ها بشود.

فرمانده حوزه بسیج صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: بسیجیان براآن جنوبی و کراج با حرکت در مسیر انقلاب تحت فرامین امام خامنه ای مدظله العالی حرکت توانمند خود را ادامه خواهند داد تا شاهد نابودی کامل استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل باشیم.

وی تاکید کرد: بسیج علاوه بر حضور در میادین جهاد و مبارزه با کفر، وظیفه ساماندهی نیرویی مردمی با بصیرت بالا را دارد و تا کنون توانست به صورت ایده آل به جذب جوانان انقلابی و خوشفکر و با بصیرت اقدام کند.

قنبری با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مطلوبی برای نشان دادن توامندی بسیجیان است، تصریح کرد: حوزه بسیج و پایگاه های تابعه این حوزه سعی در اجرای برنامه هایی با کیفیت بالا و متناسب با روحیات هر منطقه دارد و سعی کرده که در طرح ریزی برنامه ها اولویت ها نظیر اقتصاد مقاومتی، شکست داعش، مدافعان حرم و حجاب را ملاک قرار دهد.

وی با اشاره به ویژه برنامه پیام مادران شهدای کراج و براآن جنوبی به خانواده شهید حججی، خاطرنشان کرد: اهدای تابلوی «از شلمچه تا دمشق» ویژه پیام مادران شهدای کراج و براآن جنوبی به خانواده شهید حججی در هفته بسیج از جمله برنامه های شاخص حوزه به شمار می رود و سعی داریم بتوان نیروهای فعال بسیجی را بر سرمزار شهید حججی حاضر کنیم.

فرمانده حوزه بسیج با توضیح مطالب ذکر شده، گفت: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری و از خودگذشتگی به همه ما دادند و یکی از اهداف حوزه در اهدای تابلوی پیام مادران شهدا این است که بتوان حداقل سهم خود را ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این تابلو به شیوه کاملا حرفه ای طراحی شده و قرار است مادران شهدا، پیام خود به مادر شهید حججی را به رشته تحریر درآورند.

این تابلو در برنامه ای به خانواده شهید حججی تقدیم می شود.

انتهای پیام/ اصفهان شرق