سرویس: اخبار شهرستان 00:09 - جمعه 03 آذر 1396

فرمانده حوزه بسیج صدیقه طاهره(س) خبر داد:

اهدای تابلوی «از شلمچه تا دمشق» ویژه پیام مادران شهدای کراج و براآن جنوبی به خانواده شهید حججی در هفته بسیج

فرمانده حوزه بسیج خواهران صدیقه طاهره(س) از ویژه برنامه پیام مادران شهدای دفاع مقدس منطقه کراج و براآن جنوبی در قالب «از شلمچه تا دمشق» در هفته بسیج خبر داد.

سکینه قنبری در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه باید تفکر بسیجی در همه بخش های زندگی ما ریشه بدواند، گفت: بسیجیان باید مانند گذشته با اخلاص و توانمندی خود هر آنچه از کسب علم و دانش در خود دارند به منسه ظهور برسانند تا دنیا متوجه حضور پررنگ بسیج در همه عرصه ها بشود.

فرمانده حوزه بسیج صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: بسیجیان براآن جنوبی و کراج با حرکت در مسیر انقلاب تحت فرامین امام خامنه ای مدظله العالی حرکت توانمند خود را ادامه خواهند داد تا شاهد نابودی کامل استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل باشیم.

وی تاکید کرد: بسیج علاوه بر حضور در میادین جهاد و مبارزه با کفر، وظیفه ساماندهی نیرویی مردمی با بصیرت بالا را دارد و تا کنون توانست به صورت ایده آل به جذب جوانان انقلابی و خوشفکر و با بصیرت اقدام کند.

قنبری با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مطلوبی برای نشان دادن توامندی بسیجیان است، تصریح کرد: حوزه بسیج و پایگاه های تابعه این حوزه سعی در اجرای برنامه هایی با کیفیت بالا و متناسب با روحیات هر منطقه دارد و سعی کرده که در طرح ریزی برنامه ها اولویت ها نظیر اقتصاد مقاومتی، شکست داعش، مدافعان حرم و حجاب را ملاک قرار دهد.

وی با اشاره به ویژه برنامه پیام مادران شهدای کراج و براآن جنوبی به خانواده شهید حججی، خاطرنشان کرد: اهدای تابلوی «از شلمچه تا دمشق» ویژه پیام مادران شهدای کراج و براآن جنوبی به خانواده شهید حججی در هفته بسیج از جمله برنامه های شاخص حوزه به شمار می رود و سعی داریم بتوان نیروهای فعال بسیجی را بر سرمزار شهید حججی حاضر کنیم.

فرمانده حوزه بسیج با توضیح مطالب ذکر شده، گفت: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری و از خودگذشتگی به همه ما دادند و یکی از اهداف حوزه در اهدای تابلوی پیام مادران شهدا این است که بتوان حداقل سهم خود را ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این تابلو به شیوه کاملا حرفه ای طراحی شده و قرار است مادران شهدا، پیام خود به مادر شهید حججی را به رشته تحریر درآورند.

این تابلو در برنامه ای به خانواده شهید حججی تقدیم می شود.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.