سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:46 - جمعه 01 فروردین 1393

امام جمعه ورزنه

راهکار حل مشکلات منطقه، آرامش مردم و اعتماد به مسئولین است

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: راهکار برطرف شدن مشکلات بخش، همدلی و پیگیری مداوم مسئولین و البته آرامش و اعتماد مردم به آنها می باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه با اشاره به آیه ی شریفه 27 از سوره مبارکه ی بقره اهمیت صله ارحام را بیان و گفت: روایات بسیاری هم در این خصوص وجود دارد که میفرمایند صله رحم رزق را توسعه و عمر را زیاد و فقر را دور می کند و کسی که صله رحم را ترک کند  بوی بهشت به او نخواهد رسید .

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی، به لزوم توجه بسیار به ایام فاطمیه بدلیل تقارن با ایام نوروز اشاره نمود و در ادامه ابراز داشت: انشاالله با شروع سال جدید که مقارن با ایام فاطمیه است، سالی فاطمی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: نام گذاری امسال  از سوی مقام معظم رهبری به نام (( اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی، مدیریت جهادی )) بسیار هوشمندانه  و مدبرانه بود که انشاالله همه مردم و مسئولین در جهت تحقق این مهم تلاش نمایند قطعا از شرایط تحقق آن همدلی، وحدت و انگیزه درونی و در پناه اسلام می باشد.

صادق زاده در ادامه راهکار برطرف شدن مشکلات بخش را همدلی و پیگیری مداوم مسئولین و البته آرامش و اعتماد مردم به آنها دانست و گفت: امیدواریم افتتاح نمایندگی مرکز خبر صدا و سیما و کلنگ زنی ترمینال در شهر ورزنه شروع یک تحول در سال 93 برای بخش بن رود باشد.
وی در ادامه اضافه نمود: از خیریه های محلی و اصفهان بجهت توجه ویژه و خدمت رسانی به محرومین منطقه در این زمان حساس تشکر میکنم. کمک رسانی مردمی یک ضرورت بود که الحمدلله امسال به بهترین نحو انجام شد.

حجت السلام و المسلمین صادق زاده در قسمت پایانی خطبه ها به جلسه نمایندگان کشاورزان با معاونین وزیر کشاورزی و وزیر نیرو  پرداخت و گفت: کشاورزان آبی را برای کشت میخواهند که بتواند یک کشت کامل برای آنها حاصل کند. حال با نگاه کارشناسی هر وقت اماکن این میزان آبدهی به کشاورزان میسر بود باید صورت گیرد و خدا را شکر مسئولین استان بدنبال همین رویکرد میباشند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.