سرویس: اخبار شهرستان 20:21 - پنجشنبه 02 آذر 1396

در همایش پیاده روی مسئولان دولتی جرقویه سفلی مطرح شد:

اگر تفکر بسیجی در حیطه کاری ما نباشد، کارمان ایراد دارد

همایش پیاده روی دولتی ها با همراهی مسئولان بسیج به مناسبت هفته بسیج در شهر نیک آباد جرقویه همراه با برنامه های فرهنگی و معرفتی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج همایش پیاده روی ویژه مدیران نهادها و ادارات دولتی در جرقویه سفلی برگزار شد.

این برنامه با هماهنگی بخشداری و همکاری حوزه های مقاومت بسیج و هیات ورزش های همگانی جرقویه سفلی از محل گلزار شهدای گمنام تا شهدای شهر نیک آباد اجرا شد.

امام جمعه نیک آباد با تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از برنامه ریزان و شرکت کنندگان در مراسم گفت: مقام معظم رهبری درباره بسیج فرمایشات زیادی دارند و در یکی از بیاناتشان ایمان واقعی به خداوند متعال و احساس مسوولیت را دو ویژگی اساسی افراد بسیجی بر شمرده اند لذا هرکه این دو ویژگی را داشته باشد با هر دیدگاه و سلیقه ای بسیجی است.

سید حسین طباطبایی افزود: اگر بعد از ایمان به خدا هر کسی احساس مسوولیت داشته باشد اعم از کارفرما نسبت به کارگر و کارگر نسبت به کارفرما و کار خود، مردم نسبت به نظام و نظام نسبت به مردم، همه مشکلات بر طرف خواهد شد.

وی با اشاره به 11 تا 14 سوره معارج مبنی بر فرار افراد از یکدیگر در روز قیامت اظهار کرد: شاید یکی از علل فرار از همدیگر در قیامت مشخص شدن مسئولیت ها، باشد و چون فرد مسئولیت خود نسبت به دیگری را انجام نداده در ان روز فرار می کند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اعلام ریشه کن شدن داعش گفت: امروز پیروزی سپاه اسلام و نابودی داعش باعث درک نقش موثر تفکر بسیجی برای احاد مردم و همه جهانیان شد چرا که این موفقیت در سایه حضور نیروهای بسیجی و سپاهی، حشد الشعبی عراق و نیروهای مردمی سوریه، تحت فرماندهی سردار سلیمانی به دست آمد.

وی خطاب به مدیران حاضر در مراسم تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی در حیطه کاری ما نباشد بدانیم کارمان ایراد دارد و به نتیجه واقعی نخواهد رسید.

بخشدار جرقویه سفلی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و هفته بسیج و 5 اذر سالروز تشکیل بسیج گفت: امیدوارم همه بسیجی به معنای واقعی کلمه باشیم و همان گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند مانند امام علی علیه السلام همه وجود خود را وقف اسلام کنیم.

حسن جعفری هرندی با تمجید از تدبیر امام راحل در تشکیل بسیج مردمی در کمتر از 10 ماه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: الگو گیری جبهه مقاومت از بسیج و حضور جهادی نیروهای مردمی همراه با حمایت و فتوای ایت الله العظمی سیستانی در عراق داعش را به زمین زد و اگر این نبود امروز یک اسراییل دیگر در کنار ایران اسلامی دایر شده بود.

بخشدار جرقویه سفلی با تجلیل از حضور بسیج در عرصه های مختلف از جمله در صحنه های فرهنگی و سازندگی افزود: این روزها هم بعد از زلزله کرمانشاه بسیج در خط مقدم کمک رسانی به زلزله زدگان است.

جعفری هرندی خلوص و ایثار را دو ویژگی اساسی بسیج عنوان کرد و افزود: در نظر گرفتن برخی امتیازات برای فعالان بسیجی افتی برای این دو خصلت بارز بسیج شده و اگر تدبیری شود تا مردم با نیت خالص و از روی ایثار در صحنه حضور یابند بهتر است.

وی در ادامه از همه دست اندرکاران، برنامه ریزان و شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی تشکر و از تلاش های خالصانه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام که تلاش وافر در راستای جذب حداکثری به بسیج فارغ از سلایق و دیدگاه های سیاسی دارد قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ولی الله عرب مختاری

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.