سرویس: اخبار شهرستان 22:47 - پنجشنبه 02 آذر 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

تفکر بسیجی طومار داعش را در هم پیچید

امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با بسیجیان گفت: تفکر بسیجی در آینده صهیونیسم و استکبار جهانی را نابود خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به مناسبت هفته بسیج با حضور در حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) ضمن تبریک هفته بسیج به فرمانده حوزه بسیج گفت: بسیج شجره ای است که بنیاد و اساس آن بر خدمت به مردم تشکیل شده و از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) است که منجر به استفاده از نیروهای پر تلاش مردم برای حفظ اسلام و نظام شد.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: امروز در تمام مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حرف اول را تفکر بسیج می زند و تفکر بسیج و بسیجی بود که طومار داعش که توسط استکبار برای ظلم به مردم مسلمان منطقه ایجاد کرد را درهم پیچید و بار دیگر همین تفکر بسیجی ضربه مهلکی به استکبار جهانی خصوصا آمریکا و صهیونیست ها زد.

وی به جانفشانی های بسیج در ایام دفاع مقدس اشاره و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسيج آن چنان درخشيد كه دشمنان اعتراف كردند كه قدرتي در بسيج نهفته است كه مي تواند با يكايك ارتش هاي كلاسيك جهاني مقابله كند.

حجت الاسلام شامحمدی تاکید کرد: بسيج علاوه بر حضور در خط مقدم نبرد وظيفه جذب، آموزش و سازماندهي نيروهاي مردمي و اعزام آنها را به جبهه هاي نبرد برعهده داشت و در اين مدت توانست جميعت مؤمن و ارزشي را از امت حزب الله، در درون خود بپروراند و پايه ريزي ارتش بیست میلیونی مردمي را دنبال كند.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی به برکت انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده، خاطرنشان کرد: اگر جبهه مقاومت به پیروزی هایی در مبارزه با داعش و گروهک های تروریستی که از حمایت های استکبار برخوردار است رسیده به خاطر همین تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.