اصفهان شرق

اداره هواشناسی ورزنه به ایستگاه خودکار و تمام اتوماتیک 24 ساعته تجهیز شد/ لزوم کار جهادی مسئولان در پیشبرد اهداف منطقه

کدخبر: 151978
1396/09/02 در ساعت 21:13

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز در دیداری سرزده امام جمعه شهر ورزنه با هیئت همراه با حضور در اداره هواشناسی ورزنه از تلاش های بی وقفه مسئول این قسمت تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهر ورزنه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: باید در خدمت به مردم بسیجی وار تلاش کرد یعنی اینکه با تمام وجود برای خدمت در میدان حاضر بودن و بی منت کار کردن از نشانه های یک مسئول بسیجی است.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به اینکه کار مسئولان در ارتقاء شرایط مطلوب مصداق کار جهادی است، تصریح کرد: پیگیری مسئول اداره هواشناسی منطقه بن رود در جهت ارتقاع سطح اداره و اینکه در استان اداره هواشناسی ورزنه از لحاظ ارزیابی عملکرد مسئول اداره و اختصاص بودجه و تجهیز در سال گذشته رتبه دوم را از بین 23 اداره شهرستان استان کسب کرده است قابل تقدیر است.

رئیس اداره هواشناسی در این دیدار گفت: پیگیری در خصوص اختصاص ایستگاه خودکار به این اداره در سال 95 با همکاری مدیرکل هواشناسی استان محقق شد و با ایستگاه خودکار و خرید تجهیزات نیز موافقت شده است.

عبدالصمد جمالی به پیگیری مستمر از اداره فنی و مهندسی تجهیزات اشاره و بیان کرد: اداره هواشناسی ورزنه از لحاظ تجهیز شدن به ایستگاه خودکار و تمام اتوماتیک 24 ساعته و اداری شدن ساعت کار آن جزء دومین ادارات استان است.

وی به آغاز به کار رسمی ایستگاه اشاره و افزود: آغاز به کار رسمی ایستگاه از روز چهارشنبه مورخ 10 آبانماه 96 همزمان با هفته پدافند غیر عامل انجام شد و کلیه پارامترهای جوی توسط سنسورهای ایستگاه خودکار در فاصله زمانی هر 10 دقیقه یکبار اندازه گیری و هر ساعت به مرکز سوئیچ اصفهان(هواشناسی فرودگاه)ارسال و بعد از کنترل به ستاد مرکزی (تهران) بصورت 24 ساعته ارسال می شود.

رئیس اداره هواشناسی ورزنه ضمن تشکر از مسئولان شهری خاطرنشان کرد: پیگیری، رایزنی و هماهنگی هایی با اعضای شورای اسلامی و شهردار در خصوص اخذ مجوز حفاری فیبر نوری با هزینه ای بالغ بر صد و بیست میلیون ریال انجام شد.

جمالی افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفت هزینه آماده سازی زمین، عوارض و صدور پروانه ساختمان و پایان کار به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال به صورت اوراق به شهردار بابت بدهی این اداره پرداخت شد و تفاهمنامه ای با شهرداری در خصوص روکش آسفالت محوطه اداره منعقد شده است که امیدواریم هرچه زودتر به مر حله اجرا برسد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه ورزنه گفت: حضور مسئولان در اداره باعث دلگرمی و نگاه ویژه مسئولان در استان خواهد شد.

لازم به ذکر است در این بازدید برادر پاسدار رضا صادقی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) ورزنه، باقر امامی مسئول دفتر حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امرالله اصغری مسئول اداره اوقاف وامورخیریه بن رود و مهندس خسروی مسئول اداره گاز بخش بن رود امام جمعه ورزنه را همراهی کردند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق